Koupena při nájezdu 365 Km, dá skoro se říct že ji mám od nova
na motorce mám následující příslušenství:
- výztuhy chladiče (užitečná věc, už otestováno)
- plastový kryt pod motor
- chrániče páček Acerbis Rally Pro
- tachometr Sigma MC-10 (jako příslušenství k roadbooku)
- system RAM Mount na připevnění příslušenství (mobil, navigace, roadbook)
- tahací popruhy u brejlí a na zadním sedle
- sklopná zrcátka
Rozbité věci:
- podařilo se rozbít chladič (motorka při neopratrným vrknutím z kopce letěla vzduchem a dopadla na balvan, bohužel ani výztuhy chladičů nepomohly předejít poškození ale pomohly), vyrovnáno a zalepeno u David Moto Třebíč za 850 Kč, musel sem koupit i novou hadici ke chladiči páč byla také poškozená.
Závady:
zatím žádné
Servis:
- výměna oleje při 500 Km
výměna oleje při 1000 Km + seřízení ventilů (o tom mám pochybnosti, myslím že na to nesáhli), první garanční prohlídka.
- seřízení ventilů svépomocí při 1650 Km, ventily mimo tolerance, seřídil sem to,
- 1.10.2016 - 2050 Km -promazání kyvky a přepákování a nová zadní guma Mitas EF-07 120/90/18", bohužel ložiska a čepy byly napadena korozí - slabá ochrana proti vniknutí vody, odmočeno v benzínu a kvalitně promazáno, ale do budoucna ložiska a čepy budou chtít vyměnit, zatím ale nebyla velká vůle, tak sem to zase složil a budu kontrolovat min. 2x ročně
- koupena náhradní svíčka, vzduch. filtr, obě páčky, blinkr a řadička, žárovky do foroty
- 17.6.2017 - výměna motorového oleje při 2452 km, promazání přepákování A00, nové sférické ložisko v přepáčku GE12 PW /INA - 12x26x16/12, nové ložiska 6005 2RS a gufera 30x47x7 v zadním kole, nové vymezovací kroužky v zadním kole ze železa místo hliníku (břit gufera do nich snad nevyřízne drážku)
konečný verdikt:
po cca 2500 Km musím říct, že jsem spokojený uživatel, motorka mi plně vyhovuje, nemám důvod měnit a myslím si že si ji nechám hodně dlouho.
pro info: na ložiska kol jsou použity 6005 2RS a gufera 30x47x7a na přepákování a kyvce jsou použity ložiska HK 2020 2RS a naklápěcí sférické GE12 PW /INA - 12x26x16/12
-
Výztuhy chladičů a chladič po opravě
-
Rozebrané přepákování
-
Nová zadní guma Mitas EF-07 - 120/90/18"
-
Zadní tahací popruhy
-
Přední tahací popruhy
-
Plastový kryt motoru
-
montáž čidla tachometru, magnetek drží v díře imbus šroubu k
-
Roadbook na univer. držáku RAM
-
Držák mobilu RAM System
-
Navigace na univer. držáku RAM
-
Chladič po havárii
-
Chladič po havárii, pěkně do vrtulky
-
Chladič po havárii, díra je od regulátory, na kterém leží ba
-
vymazovací podložky zadního kola - drážky od gufer
Prosím o radu kolik mábýt tlak válce a vůle ventilů, jak se dostanu na výfukové ventily. AJP PR5 děkuji