PROFIL MOTORKY

Keeway Strike 125 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník callowsick
Vloženo 18.3.2016
Aktualizováno 22.11.2021
Zobrazeno 4 150x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Vejlet spíš nevýznamnej

Vloženo: 22.08.2016, Uskutečněno: 22.08.2016, Stav tachometru: 3150 km, Zhlédnuto: 12x


sjeli jsme si o víkendu vejletík - z Kladna do Suchdola nad Lužnicí a druhej den dom. Nic světobornýho, ale pro ucelenější představu o motorce.

Kejwu jsme zasedli dva, přibalili nějaký krámy do kufru a tankvaku, což nás mohlo odhadem přiblížit ke 170kg zátěže. Z motorky byl vidět přední blatník a zadní odrazka, jinak se ten drobnej strojek dočista ztratil...
kupodivu s tím motor hnul a první tři kvalty v pohodě...čtyřka do kopců ztrácela dech a pětka se stala vyloženě doménou dlouhejch rovinek.

ukazuje se tu nepříjemná vlastnost převodovky - velkej skok mezi 3-kou a 4-kou. přitom mezi 4 a 5 je rozdíl mnohem míň znatelnej. Kéž by šla čtýra o něco zpomalit, hodně by to zpříjemnilo zejména naloženou jízdu.

Na rychlejch silnicích (a kus jsme dali i po dálnici) se to dá rozhoupat a trvale držet někde mezi 80-90 tachometrově. Ovšem jen pokud nepřijde kopec větší než mírný. To se hned ukáže, co jsou koně a co je jen naakumulovaná kinetická energie

Pozitivní je, že ani přes slušný vedro, ani přes snahu moc nebrzdit provoz se neukázaly žádný příznaky přehřívání mrňavýho jednoválce.

Docela slušně se sedělo, přeci jen je Strajk dělanej dost turisticky - sedlo dlouhý a pohodlný.
Brzdy z kil navíc nadšený nejsou a brzdná dráha jde fakt citelně nahoru i když používám obě dvě. Občas jsem si přišel jak na starý Jawině, kde současně s krizovým bržděním člověk pohledem hledal únikovou zónu...

motorka naložená o dost vyšší váhou, než je její vlastní ztrácí i na stabilitě. hlavně narvanej kufr znervózní přední kolo a vymetání zatáček není tak radostný jako při sólo jízdě.

spotřeba za celkovejch 400km mi vyšla těsně nad 3 litry, ne, že by to bylo moc důležitý

nějaký to resumé: je jasný, že ve dvou na 11 koních to nebude rychlý. Na druhou stranu to není zas žádný peklo, kdy by vás vyblikávala kdejaká Avie.
Štvaly mě jen ty brzdy - asi kouknu po nějakým oversize kotouči

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Poslední kapitola

    Pohnutí myslí opravdu nastalo a Keeway jsem nakonec přeci jen prodal. Motorka, co nejezdí je jen tichej rukojmí a ani toho místa není nazbyt. Tak jsem ji vzal na její první technickou (nula závad, samozřejmě ;-) ) a

    Typ: Prodej
    Vloženo: 22.11.2021
    Uskutečněno: 22.11.2021
    Tachometr: 11035km
  • 2021

    Strike se dostal za poslední dvě sezóny do role trochu opomíjenýho bajku. Vloni jsem ho bral ven jen na několik návštěv zubaře v centru, kde je hubená motorka zárukou zaparkování a párkrát jsme to osedlali s ženou na ces

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 30.09.2021
    Uskutečněno: 30.09.2021
    Tachometr: 11004km
  • Defekt

    Keewayka dostala zjara nový olej 20w50 a při dofukování kol ještě udělala kanadskej fór. Nacvaknu na přední kolo pumpičku a fúúúú ventilek se přetrhnul v půlce... Holt původní čínská duše Kingstone už asi měla dost. Šk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.04.2020
    Uskutečněno: 21.04.2020
    Tachometr: 10039km


TOPlist