renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Keeway Strike 125 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník callowsick
Vloženo 18.3.2016
Aktualizováno 22.11.2021
Zobrazeno 4 131x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 20.09.2016, Uskutečněno: 20.09.2016, Stav tachometru: 3600 km, Zhlédnuto: 16x


ta přední brzda mě fakt štvala. účinek jak kdyby tam byla bubnovka a to přehřejvání taky napytel. Tak jsem se rozhlídnul po něčem lepším, než je stávající 220mm kotouček.
to správný jsem našel až u Kymco - modely CK1, K-pipe, některý ročníky Quannonů a čopřík Zing mají vepředu 275mm fešáka se stejným středem, uchycením na náboj i shodným vyklenutím. jupí sláva! cena 2,5 je trochu míň sláva, ale co už.

kotouč je doma, pro zajímavost ho vážím, bo je docela masívní. 1400g. to je skoro plná PETka vody... ještě ten den si rozrýsuju místa, kde by šel ubrat matroš a do noci trápím stojanovou vrtačku. materiálově Taiwanci nešetřili a zničenejma vrtákama se ani nebudu chlubit - shořelo jich snad sedum...

ale tuner na náklady prdí, tuner kotouč váží a jásá nad finální váhou 997gramů (pro srovnání - starej měl 880g).

namontovat kotouč byla snadná hra - všechno sedlo přesně. To těžší začíná: upravit držák třmenu na větší průměr kotouče. Řeším to nastavením držáku ve spodní části, nastavím třmen do jeho budoucí pozice a značím polohu prvního závitu. vrtačka, závitník M8, znovu přiložit třmen, našroubuju do novýho závitu šroub, znovu nastavím a označím i druhej závit. vrtačka, závitník a jde se na finální montáž.

no a je to

navzdory tomu, že věta "brzdy jsou hotový, jdu je vyzkoušet" je jednou z nejčastějších vět před smrtí jsem zkoušku přežil.
úplně první zabrždění bylo těžký zklamání, naštěstí se postupně zajíždí a teď - asi po padesáti kilácích - je to o hodně lepší.
bohužel se nedostavila větší ostrost brzdy, kdy by reakce na polechtání ukazováčkem ponořila vidlici, ale s obvyklou silou na páčce je účinek nesrovnatelnej. juchů! snad bude i víc odolná přehřívání.

drobnosti:
svíčka NGK podfukovala mezi izolátorem a maticí. nic strašnýho, ničemu to asi nevadí, ale o 100% zvládnutý kvalitě to taky moc nesvědčí. Obzvlášť, když tohle udělaly 3 svíce NGK za sebou...

takže vejlet do naší letitý mototechny, kde paní prodavačka (která umí zpaměti vyjmenovat všechny součástky na Felicii ) vytáhla Brisk B12 Silver. Maká bez problémů.

poslední, co bych dneska zmínil je zvednutí jehly v karburátoru. důvodem byly reakce motoru na otevření/zavření plynu. To klaplo, motor jde hladce a skoro bych řekl, že se vylepšil průběh výkonu - ale to je těžce pocitový,změřený to nemám.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Poslední kapitola

    Pohnutí myslí opravdu nastalo a Keeway jsem nakonec přeci jen prodal. Motorka, co nejezdí je jen tichej rukojmí a ani toho místa není nazbyt. Tak jsem ji vzal na její první technickou (nula závad, samozřejmě ;-) ) a

    Typ: Prodej
    Vloženo: 22.11.2021
    Uskutečněno: 22.11.2021
    Tachometr: 11035km
  • 2021

    Strike se dostal za poslední dvě sezóny do role trochu opomíjenýho bajku. Vloni jsem ho bral ven jen na několik návštěv zubaře v centru, kde je hubená motorka zárukou zaparkování a párkrát jsme to osedlali s ženou na ces

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 30.09.2021
    Uskutečněno: 30.09.2021
    Tachometr: 11004km
  • Defekt

    Keewayka dostala zjara nový olej 20w50 a při dofukování kol ještě udělala kanadskej fór. Nacvaknu na přední kolo pumpičku a fúúúú ventilek se přetrhnul v půlce... Holt původní čínská duše Kingstone už asi měla dost. Šk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.04.2020
    Uskutečněno: 21.04.2020
    Tachometr: 10039km


TOPlist