Protože moto nemá žádnou kontrolku dobíjení a u předešlé moto (VFR) se mi po zimě stalo, že se baterie nedobíjela a já málem nedojel domů, rozhodl jsem se s tím něco udělat.
Měla by stačit pravidelná údržba s kontrolou akumulátoru a všech konektorů - hlavně kolem regulátoru (zde byl na VFR zakopanej pes), ale jistota to není.
I zakoupil jsem v jedné Asijské zemi digitální voltmetr a zabudoval do palubky. Nyní mám přehled o stavu sítě kdykoli po otočení klíčku zapalování. Protože je dost málo možností kam s ním a už tam mám dodělávaný teploměr, bylo hledání místa rychlé.
Je sice mimo hlavní zorné pole a schovaný pod řídítky a na přímém slunci stojí viditelnost za prd, ale jako kontrolka poslouží perfektně. No a za 2 USD
Tak po pár měsících jsem znovu v jedné daleké velké zemi nalezl jiný voltmetr - údajně vodotěsný. Velikost i tvar je stejný, takže výměna proběhla rychle a čísla jsou nyní i lépe čitelná.
Vlastník | StB | |
---|---|---|
Vloženo | 12.6.2016 | |
Aktualizováno | 8.6.2017 | |
Zobrazeno | 3 506x |