Člověk si tak jede na zatáčky a v půlce kopce najednou škyt škyt, otáčky padají k 0 a motorka zdechne..Říkám si kuafix co to...Na klíček žádná reakce, vlastně na nic to nereaguje...Sedlo dolu, konektory baterky ok, pojistky u baterky také ok, tak fajn jedem dál po kabelu a hele hlavní 30A pojistka je křuplá...No nic, člověk tam chce strčit náhradní a hned jak se dotkne čelistí, tak křup a je taky v hajzlu... Ahaa, někde je chyba..
No, po větším bádání a přečtení pár info po netu, se zjistilo, že je totálně vypálený regulátor napětí - a to tak, že konektor na regulátoru totálně uškvařenej a do těla regulátoru propálená dírka .
Na netu objednán nový regulátor za 4 300,- peněz ( http://www.motomike...57526/article/456954) a čekání 3 dny než dorazí...
A hele, nový regulátor je značně robustnější s mnohem většími žebry chlazení...ááá tady už někdo věděl, že původní originál nebyl zřejmě dobře nadimenzovaný.
Po instalaci nového regulátoru se zjistilo, že zkrat naštěstí nevypálil žádná jiná elektrická udělátka a tak se vesele jezdí dál. Na nový regulátor zatím najeto cca 1000km a zatím vše v pohodě
Za odbornou pomoc a servis díky Pavlovi z Prestige Moto Praha.
Vlastník | M8te | |
---|---|---|
Vloženo | 30.7.2014 | |
Aktualizováno | 10.5.2016 | |
Zobrazeno | 1 427x |
A přitom to není Honda
Hlavně, že je jinak motka v pořádku a zas můžete lítat
Drž se a kolama dolu!