Asi už bylo načase. Zatim jen 2x se mi stalo, že při dojezdu ke křižovatce a vymáčknuté spojce, Stromovi klesly otáčky pod 1000 a zdechnul. Nastartoval jsem a vše pořádku. Příčin asi bude víc, ale nejvíc se přiklánělo ke svíčkám.
Letos plánujeme vyjet za hranice (Slovinsko a sever Chorvatska) a nerad bych tam něco řešil, ohledně tohoto a nejlepší je všemu předcházet.
Byl jsem s tím pro jistotu u známého, který se věnuje Stromům a nechal vše zkontrolovat . Svíčky vypadaly jako jedna z příčin, jelikož podtlaky byly dělány při servisním intervalu (cca 60000km).
Otáčky na volnoběh drží na nějakých 1300 ot./min. Možná je zkusím nepatrně zvýšit.
Zatím vše jezdí bez problémů a otáčky nepadají. Uvidíme, zda se to projeví při delší cestě, ale jak píšu, problém se vyskytl cca po ujetí 800 km.
Vlastník | jelda-f | |
---|---|---|
Vloženo | 2.4.2016 | |
Aktualizováno | 30.4.2017 | |
Zobrazeno | 2 172x |
//www.motocykl-online.cz/testy/23131-suzuki-v-strom-1000-ma-smysl-koupit-predchozi-generaci - tady píšou že to může chcípat při malých ventilových vůlích...