Při výměně papírového vzduchového filtru za nový Pipercross jsem rovnou provedl odšnorchlování
Samotné otevření druhého zaslepeného vstupu do boxu, resp. otevření gumové kosti proběhlo nožem a začištění ruční frézkou bez problémů.
Pro odstranění SAI bylo nutno zaslepit jeho otvory do airboxu, tyto jsem provel z dostupných materiálů za pomoci smršťovací bužírky odpovídajících průměrů.
Nedalo mi to a hledal jsem vhodné záslepky pro tyto dvě šířky vývodů, našel jsem co by se mi líbilo ale předělávat to zatím nehodlám. Pokud by někdo uvažoval o úpravě, přikládám odkazy na eshop:
Silikonová záslepka / zátka HPP
Víčka na SAI jsem si nakreslil dle originálů a nechal vypálit z nerezu. Pokud bude někdo potřebovat ať se klidně ozve pošlu data k výřezu (laser/CNC) Přidáno k manuálům v pdf.
Následovalo samozřejmě deaktivování SAI ventilu přes TuneEcu.
-
rozměr zaslepení airbox
-
rozměr zaslepení airbox
-
rozměr zaslepení airbox
-
rozměr zaslepení airbox
-
rozměr zaslepení airbox
-
víčka SAI zaslepení
-
víčka SAI zaslepení
Jsem neznalý věci, a sháním se po informaci, co je zkratka SAI, případně ještě zkratka SSSA.
Vyskytuje se např. u technického popisu Triumph Sprint RS, (model 667), a vypadá konkrétně:
"Sprint RS (full power with cat and SAI, SSSA)".
S tím "cat" jsem si poradil :o)
ale ty dvě další zkratky nedokážu rozluštit.
Poradí někdo?
Díky moc, Honza K.
732 148 037