PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tomino1270
Vloženo 13.9.2015
Aktualizováno 8.5.2016
Zobrazeno 1 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

úvodní kontrola a seznamování

Vloženo: 26.03.2016, Uskutečněno: 26.03.2016, Zhlédnuto: 14x


Na motorce mám najeto zatím asi 2 tisíce a postupně se s ní seznamuju a kontroluju co se dá a co mě napadne nebo někdo poradí.
Olej byl vyměněnej, brzdovka taky, chladicí kapalina překontrolovaná a dolitá. Při výměně oleje mi praskla vana kolem šroubu tak jsem to nechal profesionálně zavařit. Svářeč tak akorát pod měděný těsnění narval ještě gumový takže to lehce sákne někdy je pod ní loužička, jindy tejden stojí a ani kapka. Hučí ložisko v převodovce nejspíš, při vymáčknutý spojce je ticho a jak ji pustím, začne to z levý strany hučet. Jednička a šestka jsou trošičku slyšet ale nic strašnýho. Kvalty držej a padaj tam i bez spojky, nikdy sem zuby neslyšel. Kontroloval jsem vůle v kolech a krku řízení, všechno v pohodě, ložiska šlapou krásně. Při prudkým brždění zadek ujede trošku doprava a tam držá jako přibitej, asi mám rozhozenou stopu po dopnutí řetězu. Na motorku sem dokoupil hlavní stojan, zadní podsedláky lepší ale ještě čekají na lak. Tyhle upravím pro držáky na brašny až se v létě vyrazí na dovolenou. Přední světlo bylo rozleptaný tak sem ho rozleštil, celkem se povedlo a nic není vidět když člověk neví co a kde má hledat. Na kapotách pár oček bylo potřeba domodelovat epoxydem, vlepit hmoždinky. Přední blatník mám novej, dneska sem stříknul první vrstvu barvy. Od předchozích majitelů je na motorce tlumič řízení, alarm s dálkovým startem (s vypojeným konektorem) a nefunkční podsvícení motoru. Tak podsvícení a alarm šly pryč, tlumič je zavzdušněnej, možná i vyteklej, na ten se ještě mrknu. Pod nádrží bylo potřeba vyměnit a doplnit některý hadičky. Kolem sání sou hadice dost ztuhlý ale ne zpuchřelý a nepřisávaj. Ale až se budou řešit karbecy, vyměním jich asi většinu taky. Karbecy budou potřeba seřídit na origo koncovku která už doma čeká až ji namontuju. Svody sem přestříkal na černou barvu a vypálil na motorce. To nebyl dobrej nápad, u motoru se barva přehřála a místama opadala. Příště to udělám v létě a nechám to vypálit na sluníčku. Dál proběhla výměna levýho zrcátka protože do něj dal někdo normální sklo a bylo v něm prd vidět. Pravý se sklápělo tak bylo potřeba ho rozebrat a ubrousit trošku materiálu aby šlo dotáhnout dostatečně. Ještě je potřeba to samý udělat s levým, ale to se sklápí jen do polohy, ve který ho potřebuju takže na to nespěchám. Přes zimu sem nechal otevřenej palivovej kohout a karburátory to udržely a nepřeplavily se, to mě mile překvapilo. Vidle se zdá že funguje ale to opět nechám radši poprvé zkontrolovat někoho kdo ví co dělá. Stejně tak centrální tlumič. Ještě chci sehnat origo plexi, preventivně vyměnit brzdovy hadice za nějaký oplejtaný, zkontrolovat napínák rozvoďáku a rozvody, možná i nechat zkontrolovat ventily ale to počká asi po sezoně.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • podrobnější kontrola zadku

    Po dojetí z vyjížďky byly pod motorkou obvykle dvě kapky oleje. Od pohledu bylo jasný že je to ze šroubu od olejový vany. Tak jsem olej vypustil, přebrousil měděný těsnění a pro jistotu ho ještě máznul silikonem na motor

    Typ: Údržba
    Vloženo: 24.05.2016
    Uskutečněno: 24.05.2016
  • Červená voda, pastviny

    trasa na mape počasí krásný, překvapivě hodně motorkářů. Cesta fajn, jen kolem parkoviště na červeňáku bylo dost štěrku a v zatáčkách mokro a kolem silnice sníh. Motorka po seřízení stopy drží jako přibitá i se zasek

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.03.2016
    Uskutečněno: 27.03.2016


TOPlist