renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tomino1270
Vloženo 13.9.2015
Aktualizováno 8.5.2016
Zobrazeno 1 528x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

podrobnější kontrola zadku

Vloženo: 24.05.2016, Uskutečněno: 24.05.2016, Zhlédnuto: 19x


Po dojetí z vyjížďky byly pod motorkou obvykle dvě kapky oleje. Od pohledu bylo jasný že je to ze šroubu od olejový vany. Tak jsem olej vypustil, přebrousil měděný těsnění a pro jistotu ho ještě máznul silikonem na motory. I když na tomhle oleji bylo najeto jen asi 700km a filtr sem měnil na podzim, olej byl dost špinavej tak jsem ho preventivně vyměnil.
Dalším bodem pro kontrolu byly ložiska zadního kola. Dřív už sem kontroloval vůle, ty tam nikde nebyly ale za jízdy se ozývalo jakoby šmajdání a to se muselo prověřit. Podložit hlavní stojan aby zadní kolo bylo ve vzduchu, za jedna, za dva a hele, řetěz se vlní jako blázen a strašně to cuká. Takže problém je s řetězem. Zadní kolo šlo dolů, pořádně vydrbat rozetu a ráfek. Po sundání blatníku mě čekalo překvapení. Přepákování vypadá jinak než podle manuálu. Teda vypadá stejně, jen tam jsou delší šrouby a boční plechy který celou motorku zvedaj. Nechápu co někoho vedlo k tomu zvednout motorku, obvykle se spíš pouštěj níž. Při manipulaci s kyvkou měla vůli do stran snad dva milimetry. Asi někdo dotáhnul osu jen tak k rámu a dál se s tím nesral. Tak kyvku sundat, vyčistit, pořádně kartáčem vydrbat řetěz a zkontrolovat že jde všude volně a nedrhne a celý to zase složit, už se správnou vejškou a pořádně to stáhnout. Na většině šroubů sem protáhnul závity, po těch létech byly dost zašlý. Docela to prokouklo, řetěz přestal tolik házet ale je nerovnoměrně vytaženej takže bude potřeba ho vyměnit. Časem... Při pohledu na točící se kolo mi přišlo že je guma křivě sjetá. A dokonce tak, že tam kam ta motorka táhne tak by táhnout měla. Uvidíme po sjetí gumy jestli pojede rovně. Ale věřím že jo a motorka tak doma zůstane několik sezon.
Před pár kilometrama sem vyměnil tlumič za ten co tam patří. Volnoběh šel dolů, ani na startování není potřeba sytič, spotřeba se zvedla, výkon šel nahoru ale celkově na mě ta motorka působí že má moc bohatou směs. Aspoň se v létě nebudu nudit a můžu si hrát. Po ztišení vejfuku mi přijde že se z motoru ozývá jakoby lupání (jako kdyby bouchalo ložisko někde), v otáčkách nad 4tis. hluk mizí. Další hluk je z přední části motoru jako kdybych u veterána neměl dovřenej dekompresor. Takže musím prověřit utěsnění vejfuku, případně ventily jestli jeden vyfukovej neotvira spatne.

Musím říct že to hrabání se v motorce mě baví snad víc než na ní jezdit...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Červená voda, pastviny

    trasa na mape počasí krásný, překvapivě hodně motorkářů. Cesta fajn, jen kolem parkoviště na červeňáku bylo dost štěrku a v zatáčkách mokro a kolem silnice sníh. Motorka po seřízení stopy drží jako přibitá i se zasek

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.03.2016
    Uskutečněno: 27.03.2016
  • úvodní kontrola a seznamování

    Na motorce mám najeto zatím asi 2 tisíce a postupně se s ní seznamuju a kontroluju co se dá a co mě napadne nebo někdo poradí. Olej byl vyměněnej, brzdovka taky, chladicí kapalina překontrolovaná a dolitá. Při výměně o

    Typ: Údržba
    Vloženo: 26.03.2016
    Uskutečněno: 26.03.2016


TOPlist