PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yuri13
Vloženo 15.11.2015
Aktualizováno 23.3.2019
Zobrazeno 4 651x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 01.02.2016, Uskutečněno: 30.01.2016, Stav tachometru: 67905 km, Zhlédnuto: 12x


Tak v první řadě.. Ráfek byl klasicky odeloxovaný a dokonce i napadený pittingem.. Ital skutečně údržbě moc nedal, takže sůl a prudké slunce udělaly svoje..

Krok č.1.. Zlomená špice.. Nešla vyklepat, ani vylisovat.. Zkušenému zámečníkovi trvalo 3 hodiny dostat ji ven.. Špice byla nezkorodovaná, ale sevřel ji napadený ráfek.. Nahradila ji nová + nový nipl a po chvíli muzicírování jsem naladil (resp. spíš zkontroloval, trochu mimo byly asi 3-4) všechny špice na stejný tón podle většiny..

Krok č.2.. Guma dolů, ventilek dolů, kotouč dolů.. Do fy SVUM-CZ na pískování a povlakování (nikoliv lakování) materiálem na zinkovém základu.. Povlakování má tu výhodu, že s ní zůstanou funkční a použitelné závity na špicích a niply se nepřilepí k ráfku a náboji.. Nevýhodou je, že pitting zůstane víc na očích, protože např. komaxit (což byla původní volba) by ho trochu zalil..

Krok č.3.. Povlakovaný ráfek je sice pěkně stříbrný, podobný originálu, ale je matný.. Takže přibudou dvě vrstvy bezbarvého laku.. Ten když se někde oloupe, nebude to žádná tragédie, protože to pořádně nebude ani vidět.. Navíc lak ve spreji udělá tenkou vrstvu, takže závity špic i niply jsou stále k užitku..

Krok č.4.. Zadní kotouč byl v háji, protože Ital nechal zatuhnout zadní třmen, který pak z jedné strany kotouč destičkou vydřel.. Třmen je už v pořádku, ale kotouči po srovnání zbylo nějakých 3.6mm a servisní limit je 4.2mm.. Nový kotouč dorazil z eBay v cuku-letu, přestříknul jsem hlavičky jeho šroubů, vyčistil závity, dal nové lepidlo a už se zase točí v plné síle..

No a tak to bylo.. :D Při té příležitosti jsem ještě vyměnil brzdovku vzadu i vpředu.. Je to na chvilku a brzdám to prospěje..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
yuri13 (3) napsal 02.02.2016 v 11:48

Díky, díky! Alespoň, že přední se tváří zatím pěkně, ale myslím, že nakonec časem taky půjde, aby byla obě stejná.. Uvidíme..

jarolim (143) napsal 02.02.2016 v 08:30

jo ital je ital. Dobrý prácička.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna koncového převodu

    Mno.. To si takhle jedu ze školení v Praze a tak si říkám, že se mnou motorka na každé ostré nerovnosti trhne vzak.. Jako by se příčilo zadní kolo.. Jede ale i na dálnici bez vlnění a pazvuků, prostě skvěle.. Podezřelé..

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.10.2016
    Uskutečněno: 28.09.2016
    Tachometr: 77000km
    Komentářů: 3x
  • Nové přední blinkry

    Mám ve zvyku přední blinkry motorek měnit.. Z jinak elegantních strojů prostě trčí, prudí a u GS navíc nejsou ani pružné.. U mé staré Třindy byly na ocelových trubkách, tak to měly alespoň funkci padáku, ale tady jsou sp

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.07.2016
    Uskutečněno: 25.07.2016
    Tachometr: 76290km
  • Výměna levého napínáku rozvodového řetízku

    Klopotání ze zahřátého motoru na volnoběh už mě začalo prostě štvát.. Samotnému se mu zmizet nechtělo, tak mu to snad vysvětlí nový, modernizovaný napínák.. :-) Starý šel ven bez vytáček.. Ani synchronizaci si člověk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.07.2016
    Uskutečněno: 21.07.2016
    Tachometr: 76290km


TOPlist