Po volnoběžce následovala kontrola ložiska spojky. První modely LC4 měly ložisko na hřídeli spojky kuličkové. Pozdější modely kvůli větší únosnosti ložisko válečkové (atyp od SKF). Na spojku jsem se chtěl stejně mrknout a pro klid duše zkontrolovat lamely s pružinama.
Po rozebrání jsem všechno proměřil a dle manuálu jsou lamely, pružiny v normě. Koš není nijak drasticky vymačkaný a ani jsem ho nebrousil - pokud to bude časem nutné nechám ho zbrousit na děličce.
Ložisko spojky vypadá OK a kromě axiální vůle je v pořádku. Jediné co bylo opotřebované byl oltačený plech co drží ložisko v karteru. Na advrider.com jsem se dočetl, že se dá koupit plech s větším osazením na straně k lepší vymezení axiální vůle ložiska. Jedná se o plech s číslem 56530017100. Tehle výstřižek v ceně dvou korun stojí na partsdepot 355 Kč což je teda pěkná prda, ale stejně jsem ho koupil. Na fotkách můžete porovnat rozdíl s původním. Po poklepnutí ložiska do karteru a namontování plechu je axiální vůle v pořádku.
Při montáži jsem ještě vyměnil ložisko vyvažováku.
Vlastník | rc28 | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2015 | |
Aktualizováno | 18.6.2016 | |
Zobrazeno | 4 510x |