renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 640 LC4 Supermoto (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník rc28
Vloženo 22.3.2015
Aktualizováno 18.6.2016
Zobrazeno 4 505x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


KTM LC4 Supermoto Prestige - Brutalita.

Více fotografii

Motorka koupena od Njumi (Straník)

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: Byl jsem celkem pevně rozhodnutý pro koupi XT 660 X pokud možno od roku 2008 po faceliftu. Sliboval jsem si od ní vhodný kompromis mezi pravým supermotem, nenáročností na servis a cestování i na delší výlety se spolujezdcem.
Suzuki DR-Z400 SM: DRZ se mi vždycky líbilo, ale 400 ccm je na moto na silnici s normálním nájezdem málo.

První dojmy - První dojmy jsou nejlepší co jsem kdy na motorce měl. Až do vyjížďky při koupi jsem na ní nikdy nejel, ale dokonale splnila moje očekávání od ostřejšího supermota. Bezkonkurenčně nejlepší motorka na prudění lidí ve městě... :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro magory bez děcek, psů, manželek, kteří mají železný podrážky, prdel a nervy. Pro ty co se chcou po práci proletět a přijít na jiný myšlenky a za hoďku už sedět doma. Pro ty, co jim stačí 10 km k vyplavení veškerýho adrenalinu, když pilujou štýl v utažených zatáčkách silnic 56 třídy v ČR. Pro ty co si nemusej dohánět malý pindíky dohadama kdo jel 230 a kdo 240 km/h a na okreskách si chcou povodit i střelce s R1pičovole. Pro ty, co je ze SS bolí záda, posezem jsou postižení motokrosem a maj ubroušený paty z tahání nohy po zemi. Pro ty co jim nevadí smradlavý záda z výfuků a co je baví plašit všechno živý ve městě...

Doplňky na motorce - LeoVince X3
Padáky v kolech

Recenze

Jeden večer jsem při každohodinovém kontrolování inzerce kvůli XT náhodou objevil inzerát na moji LC4. Váhal jsem s kontaktem prodávajícího, ale s hecováním kamaráda ať hodím kompromisy za hlavu jsem to nevydržel a zavolal prodávajícímu. Po bezva pokecu o motorkách a prodávané KTM jsme se domluvili na prohlídce a za dva dny stála doma. Tady prostě patří zmíňit heslo "Kdo zaváhá, nežere".

Byť jsem na supermotu nikdy nejel vždycky jsem si je chtěl pořídit. Už při zkušební jízdě jsem byl nadšený. Motor táhne plynule od spoda na všech 5 rychlostí. Podvozek absolutně nemá chybu, tlumiče, perfektní přední brzda, hydraulická spojka... Jedním slovem pecka! Zatím mám najeto pouze pár kilometrů, ale žádná motorka mi v minulosti nepadla do ruky tak jako právě LC4. Samostná kapitola jsou výfuky. 2ks LeoVince bez tlumících vložek vysazují okna z rámů. Spolujezdkyni se na ní jede překvapivě dobře vyjma vibrací. To je asi největší neduh motorky, vibruje všechno a všude . Zatím si zvykáme, ale co vím už teď je, že už nechci nikdy jinak! LC4 nasadila laťku hodně vysoko, další možný postup už mě napadá jen na KTM 950 SM.

22.6.2015 - Dnešním dnem mám na LC4 najeto něco přes 1900 km. Co napsat pro ty, kteří se rozhodují a v merku mají LC4?

Asi první bod je cestování nebo alespoň malé výlety - zapomeňte. Sám jsem tvrdohlavej jako mezek a začal jsem si na LC4 dělat kufry a machroval jak není problém někam dojet, ve dvou cajk a podíváme se třeba i dál. Debil. Je to blbost jak vrata. V jednom by se možná dalo něco ujet, ale budete tak znechucení, unavení a nasraní, že to nemá cenu. Momentálně už vím, že výlety na SM jsou utopie jako kráva. Momentálně je SM tak jak jsem ho koupil - bez zbytečnejch serepetiček co by stejně dřív nebo pozdějc upadly a tím se dostávám k druhé věci - vibrace.

Hoši mě už upadla guma ze stupačky, bastr, pravý boční plast, levé zrcátko (už jednou vařené. Neustále chce upadnout značka a to je přidělaná dost festovně. Vytřepal se blinkr a celkově se neustále všecko povoluje, drnčí a rozkládá za běhu. Při jízdě mi vibrace ani nevadí, dá se na to zvyknout. To k tomu prostě patří. LC4 jede - jede moc, ale jen do nějakých 130-140, pak už je to zkouška co vydrží motor. Vzadu mám menší rozetu a s citem k motoru jedu max 150 km/h a to fakt jen ojediněle.

Nejlepší na motorce je posez. Sedlo je teda neskutečně tvrdý a po chvilce mám prdel na maděru, ale vzpřímenej posez je věc. Není nic návykovějšího, než letět do zatáčky, vrknout plynem, podřadit o jeden kvalt, za střílení vejfuku se posunout trochu dopředu na ruce, naklonit se hlavou dopředu, vyhodit nohu a druhou pokrčeným kolenem hodit motorku na bok do zatáčky. Z motoru jdou za horizontem zatáčky zvuky, jako když se otevře peklo. Mám ji moc rád, jen se obávám, že časem to bude chtít něco cestovnějšího...

6.5.2016 - Fun factor LC4 je naprosto nevyčerpatelnej! Začátkem letošního roku jsem pomalu začal přemýšlet o prodeji - zlomilo se to s dovolenou v Rakousku na TDM, kdy jsem po přesezení zpátky na LC4 myslel, že jedu na simsonovi s pístem z dlažební kostky... Ideální motorka jsou tři, ale už při dvou se se mnou doma nebavil ani pes, takže musím zůstat u jedný plný kompromisů, což LC4 zrovna není. Po svezení se na FZ6 mám dilema, zda vyměnit LC4 za pohodlnější čtyřválec pro dva na výlety delší než 40 km. Fakt se mi ji nechce pouštět do světa...

29.5.2016 - Prodána. Srdcovka, kterou jsem měl v ruce jako žádnou jinou...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Cruzz
Cruzz napsal 17.04.15 v 09:15

Pecka! Co to máš prosím Tě za držák spz? Díky

SMkill
SMkill napsal 24.03.15 v 20:56

Kočena...ta kombinace ji sluší

Machy07
Machy07 napsal 23.03.15 v 19:47 10b.

Njumi
Njumi napsal 22.03.15 v 22:39

Pěkně pěkně

Technik56
Technik56 napsal 22.03.15 v 22:02

Jo! kurva

Více komentářů



TOPlist