Jelikož mám míň času na ježdění o to víc mám času na nakupování kravin
Vyměnil jsem přední plexi kryt světla za mřížku, 1. to líp vypadá , ale hlavně 2. se mi přestalo přední světlo odrážet do plexi což mě pří jízdě v noci celkem vadil, že jsem měl osvětlený kus plexi a hůř přes to bylo vidět.
Mřížku stejně jako kryty vstřiku, jsem koupil tady na inzerci od uživatele xGiGix který to dělá a furt jsem mu neposlal referenční fotky
pač jsem se k montáži dostal asi jenom půl roku po koupi
Taky jsem se konečně dokopal po roce a něco k namontování přídavných světel. Světla jsem koupil z činy jsou to creed LED jedna "[https://www.ebay.de/itm/10W-Bright-Cree-LED-Car-Motorcycle-Work-Driving-Fog-Light-Spot-Beam-Lamp/362434270643?hash=item5462c415b3:m:m0UlnFEaDlJZ1jntcUCmbEg[/url] " (spíš pracovní světlo jak mlhovka) a dálkovka . Foto jak to svítí dodám pak. Zapojeno tak, že dálkovka svítí pouze s dálkovým světlem a mlhovka s normálníma, samostatně ne. Každopádně dle prvního testu super. Jako vypínač jsem použil SW motech vypínače. jsou sice drahý, ale za to vodotěsný a dělaný na řídtko a vypadaj prostě dobře
Jedna z dalších věcí co mi ležela v šuplíku rok, jsou dělná rychlospojky na nádrži, konečně jí sundám bez toho abych si polil pul motorky benzínem. Prostě desně praktická věc co má třeba ADV v základu. Tohle je od hraběX mozasazná rychlospojka do petrolejového průmyslu takže by téct neměla.
No a do třetice to nejlepší
nechal jsem namontovat chip do řídicí jednotky. Koupeno přes ebay respektive FB od Johnyho z řecka . odkaz na ebay hýýýr ale lepší domluva s ním je asi před fb - John Gemi . Relax computers . Je to němec makající v řecku takže v angličtině nebo němčině bez problému domluva.
Je to stage 6 pro kombinaci - pipercross air filter, Y svod bez katu, ladák - Zach
Zatím jsem toho moc nenajel cca 30km po městě, ale první poznatky jsou tu
- jde to líp za plynem
- motor použitelnější v nízkých otáčkách bez cukání (cca od 1500ot/min se to seber jak nic)
- v nižších rychlostech zmizelo pocukávání
- zlepšení reakce na plyn
- nižší a střední otáčky jsou znát, že to letí úplně jinak až jsem byl překvapenej
- ve vyšších jsem to moc nezkoušel zatím
- na Ečko lepší reakce pod 100km/h a nad 100 je to prostě živější
udajně to má dát na vršku +8hp a zlepšit celé spektrum otáček a jízdu s trošku plynu ..s čím bych souhlasil koně nevím neměřil jsem na brzdě a v otáčkách na 6000 nemám takový zkušenosti abych dokázal posoudit , ale jak řikám od 1500-6000 to letí jak splašený , až sem se divil
takže za 77euro velká spokojenost .
čip se haradil za orginal jenom to chtělo rozebrat řídící jednotku
a taky jsem si konečně koupil doraz řízení (ochrana televeru)
Jinak byla klasická výměna oleje jak v motoru tak kardanu, seřízení ventilů a celková kontrola jestli není něco dojebanýho a není
-
přídavný světla
-
přídavný světla
-
doraz řízení
-
vypínače na řidítkách
-
benzinové rychlospojky
-
kryt vstřiků
-
chip
-
mříška světel
-
mříška světel