PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jetam
Vloženo 22.6.2010
Aktualizováno 20.4.2014
Zobrazeno 7 447x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 15.08.2015, Uskutečněno: 15.08.2015, Stav tachometru: 113200 km, Zhlédnuto: 109x


Jelikož mám míň času na ježdění o to víc mám času na nakupování kravin

Vyměnil jsem přední plexi kryt světla za mřížku, 1. to líp vypadá , ale hlavně 2. se mi přestalo přední světlo odrážet do plexi což mě pří jízdě v noci celkem vadil, že jsem měl osvětlený kus plexi a hůř přes to bylo vidět.

Mřížku stejně jako kryty vstřiku, jsem koupil tady na inzerci od uživatele xGiGix který to dělá a furt jsem mu neposlal referenční fotky pač jsem se k montáži dostal asi jenom půl roku po koupi

Taky jsem se konečně dokopal po roce a něco k namontování přídavných světel. Světla jsem koupil z činy jsou to creed LED jedna "[https://www.ebay.de/itm/10W-Bright-Cree-LED-Car-Motorcycle-Work-Driving-Fog-Light-Spot-Beam-Lamp/362434270643?hash=item5462c415b3:m:m0UlnFEaDlJZ1jntcUCmbEg[/url] " (spíš pracovní světlo jak mlhovka) a dálkovka . Foto jak to svítí dodám pak. Zapojeno tak, že dálkovka svítí pouze s dálkovým světlem a mlhovka s normálníma, samostatně ne. Každopádně dle prvního testu super. Jako vypínač jsem použil SW motech vypínače. jsou sice drahý, ale za to vodotěsný a dělaný na řídtko a vypadaj prostě dobře

Jedna z dalších věcí co mi ležela v šuplíku rok, jsou dělná rychlospojky na nádrži, konečně jí sundám bez toho abych si polil pul motorky benzínem. Prostě desně praktická věc co má třeba ADV v základu. Tohle je od hraběX mozasazná rychlospojka do petrolejového průmyslu takže by téct neměla.

No a do třetice to nejlepší nechal jsem namontovat chip do řídicí jednotky. Koupeno přes ebay respektive FB od Johnyho z řecka . odkaz na ebay hýýýr ale lepší domluva s ním je asi před fb - John Gemi . Relax computers . Je to němec makající v řecku takže v angličtině nebo němčině bez problému domluva.
Je to stage 6 pro kombinaci - pipercross air filter, Y svod bez katu, ladák - Zach

Zatím jsem toho moc nenajel cca 30km po městě, ale první poznatky jsou tu

- jde to líp za plynem
- motor použitelnější v nízkých otáčkách bez cukání (cca od 1500ot/min se to seber jak nic)
- v nižších rychlostech zmizelo pocukávání
- zlepšení reakce na plyn
- nižší a střední otáčky jsou znát, že to letí úplně jinak až jsem byl překvapenej
- ve vyšších jsem to moc nezkoušel zatím
- na Ečko lepší reakce pod 100km/h a nad 100 je to prostě živější

udajně to má dát na vršku +8hp a zlepšit celé spektrum otáček a jízdu s trošku plynu ..s čím bych souhlasil koně nevím neměřil jsem na brzdě a v otáčkách na 6000 nemám takový zkušenosti abych dokázal posoudit , ale jak řikám od 1500-6000 to letí jak splašený , až sem se divil

takže za 77euro velká spokojenost .

čip se haradil za orginal jenom to chtělo rozebrat řídící jednotku

a taky jsem si konečně koupil doraz řízení (ochrana televeru)

Jinak byla klasická výměna oleje jak v motoru tak kardanu, seřízení ventilů a celková kontrola jestli není něco dojebanýho a není

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nové kufry a pár doplnku

    O hliníkáčích jsem přemýšlel už nějakej pátek. Jelikož tehle rok plánuju Kosovo a šotoliny v Rakousku a možná nějakou albánii bylo na čase vyměnit plastáky co by asi nepřežili až to někde zahodim mimo silnici. Přemýšl

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.04.2014
    Uskutečněno: 20.04.2014
    Tachometr: 103200km
    Komentářů: 1x
  • Údržba

    Tak sem po zimě dopřál motorce další preventivní údržbu. Krom oleje a seřízení motoru sem si nechal vyčistit startér a zrepasovat altík. Startér se vyčistil a vyměnilo se ložisko, to samé se vlastně udělalo u altíku,

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 30.03.2014
    Uskutečněno: 30.03.2014
    Tachometr: 101890km
  • Gumy na zimu

    Tak sem dojezdil Tourance a ty že maj kurva výdrž. Předek měl 21 000km a eště šel, zadek měl kolem 18 000km a akorát sem ho píchnul :-D Chvíli laborování co koupit a nakonec padla volba na Mitas E10. Dneska sem na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 27.10.2013
    Uskutečněno: 27.10.2013
    Tachometr: 101400km
    Komentářů: 3x


TOPlist