Po delším seznamování s motorkou jsem se rozhodl odstranit nedostatky, které vyplývají z mé osoby. Jelikož jsem přerostlík, v zrcátkách jsem viděl svoje ramena a plexi mi i v nejvyšší pozici házelo část vzduchu na helmu rozhodl jsem se pro výměnu , potažmo úpravu. Plexi jsem si pořídil GIVI rozšířené a s nastavitelnou výškou od 52-65 cm. Ani při svých 204 cm výšky není potřeba mít plexi na max a funguje parádně, mohu pouze doporučit. Sice bylo dražší, ale na dálnici to velice ocením. Rozšíření a zvýšení zrcátek. Zvýšení se událo o 4 cm a rozšíření o 3,5 cm. Také je to paráda a není to kvůli pohodlí, ale bezpečnosti. Vidět na dálnici místo za sebe pouze sebe, není příjemné, takto si vidím skoro na zámek zadní kufru :).
Dalším co jsem si pořídil je kryt motoru a padací rám, oboje od výrobce sw-motech. Je to sada, ve které se kryt motoru nedá namontovat bez padacího rámu. Na motorce to vypadá parádně a svůj účel to snad splní i když doufám, že to nikdy nezjistím, jestli padací rámy opravdu fungují :). Kryt motoru jsem pořídil ze dvou důvodů, trošku mě zneklidňoval olejový filtr vystrčený dopředu a výfuk pod motorem občas sjedu i mimo asfalt. A druhý důvod je daleko prostější, prostě se mi to líbí no. Největší problém při montáži padáků byly původní šrouby. Než jsem je povolil serval jsem dva imbusáky. Kdo by čekal, že je tam kluci ve fabrice přilepili, nebo zajistili nějakým tmelem. Nakonec se však povedlo a všech osm šlo ven.
Před samotnou montáží krytu jsem ještě vyměnil olej a filtr, abych pod motorku za další 2000 nelezl znova.
Poslední (protentokrát) byla zásuvka. Pořídil jsem rovnou s výstupem 2x USB, klasická autařská mi přišla jako nesmysl, stejně bych hned kupoval redukci na USB. Zásuvka se, ale bude předělávat, její prozatímní umístění není nejšťastnější, ale jinam se mi jí nepodařilo nacpat. Uvidím co s ní vymyslím.
Za nové plexi přijde ještě držák na navigaci, mám koupené univerzální pouzdro, ale na řídítkách je daleko od zorného pole, takže poputuje za plexi. Upevním ho do dvou děr, které jsem odkryl posunutím plexi nahoru.
Ale abych byl přesný první úpravou na motorce byla přídavná zadní odrazka :).
-
První instalovaná úprava - odrazka
-
Padací rám s krytem motoru SW-MOTECH
-
Zvýšené a rozšířené plexi GIVI s deflektorem
-
Zásuvka 2X USB - ještě se předělá
-
Zásuvka
-
Celkový pohled