Letošní zimu přišly na řadu plasty a další věci:
- Rolny na kyvku, soustružené z hliníku, největší problém byl vhodný šroub, neboť závit je M12x1,25, naštěstí je to stejné jako některé šrouby pro lité disky aut, domovýroba vhodného stojanu
- "Nové" (zánovní, ale opravdu pěkné, 4,9mm, nové mají 5mm) přední brzdové kotouče se "zlatými" středy ze ZX-9R
- "Nové" (opět zánovní, ale velmi slušný stav) "zlaté" přední brzdové třmeny Nissin ze ZX-9R 2003 - bylo nutno vyvložkovat otvory ve vidlicích a použít jiné šrouby a třmeny mírně vypodložit, jinak vše sedí
- Výměna pravého řidítka, které bylo hodně ohnuté a naprasklé za použité, ale vpořádku
- Výměna oleje v motoru a filtru, byl jsem zvědavý, jak bude vypadat ten, který jsem tam dával při výměně motoru, potěšilo mě, že byl čistý, a dokonce i pořád průhledný, téměř mě jej bylo líto vyhazovat, do motoru putovala plná syntetika od Motorexu, koukal jsem na něj jako na zjevení, neboť je modrý
- Nová gufera a olej v předních vidlicích, s kompresorem, rázovým utahovákem a vysoustruženým přípravkem pro naražení futer a gufer to byla legrace
- Nová zadní pneu Continental ContiMotion M, snad vydrží trochu víc, předchozí Pirellka dala jen nějakých 6k km, nejsem žádný velký střelec, tak jsem chtěl něco cestovnějšího, použil jsem nakonec pro odražení patek "Ivanovu" metodu s rýčem (pěkně opatrně, kolo vypodložené na špalkách), vyleštil límec ráfku, vyčistil a promazal střed a vyměnil gufera, nepochopím, že někdo vymění ložiska a na gufera se vyprdne
- Nové CNC páčky z číny (moc pěkné když na to svým strojařským okem kouknu, pouze na brzdové byla díra pouze na šroub, tak jsem ji převrtal na ocelové futro z původní páčky ve kterém je pak až vedený šroub)
- Laďák Leo Vince (koupený za pár peněz jako odřený, rozdělal jsem jej a podle vaty má najeto naprosté minimum, zabrousil jsem poškození, otočil plášť, trochu to celé vyleštil a pořád udělá dost parády, pěkný, nikterak přehnaně hlučný zvuk), omotání části svodů kde to peklo kapotu karbonovou tkaninou
- Padáky, soustružená kopie R&G, každý je ze 4 částí + pevnostní šroub, vlastní protektor je z černého polyamidu s vrchní částí z leštěného hliníku přichyceného nerezovými vruty, vypadají opravdu luxusně a úprava nádržky chladící kapaliny (bylo nutno v ní vyříznout průchozí otvor a vevařit trubku, neboť nádržka zakrývá jeden z úchytů motoru) aby šly vůbec namontovat
- "Nové" přední světlo (opět zánovní, ale naprosto bez poškození) včetně lešení a jeho držáku, to staré mělo polámané úchyty a lešení bylo poohýbané
- Kompletní obroušení plastů až na holý plast, svaření, doplnění chybějících a zfušovaných částí a úchytů (bylo to neuvěřitelně rozšvihané všechno, ani jedna část kapotáže nebyla nepoškozená a místy jsem napočítal 14 různobarevných vrstev nástřiků všeho možného), kompletní okartáčování nádrže až na holý kov
- Zakoupení nového plexi z výprodeje přímo v Kawasaki v Brně
Čeká mě:
Ještě to lehce vybrousit, přecínovat nádrž, neboť už má taky něco za sebou a byla hodně pomačkaná a někdo ji nařízl zespoda a zase zavařil, aby to mohl vyklepat a pak to celé stříknout, nevím, jestli to letos stihnu, neb mě čeká spousta práce, zatepluju barák a tak, ale co, když je škaredě tak na tom po kouskách dělám.