Po problému s prasklou hadičkou oleje, a pár dalších věcech co mě štvaly na motoru , například se protáčel šroub v kárteru. Jsem si řekl že koupím motor nový. A rovnou jsem koupil celý set který obsahuje vše co motor potřebuje k chodu snad kromě lanek spojky a plynu.
Rada když vám přijde nový motor v krabici tak dbejte nálepek o nepřevracení na vršku krabice je označení. Z motoru Vám nevyteče olej přes přepad jako mě.
Konečně po měsíci co motor dorazil mám čas ho namontovat.
Výměna šla celkem lehce, jediné u čeho se vždicky zaseknu je - přišroubovat osu/držák stupaček k motoru. K rámu je to v pohodě, ale k motoru mi šrouby vůbec nesedí, tak si vždy pomůžu pajcrem. Ale vadí mi to, snad není hnutý rám - nemá někdo stejný problém?
No motor jsem vyměnil dál nové olejové hadice takové ty pancéřové jakoby.
karburátor a elektriku jsem nechal starou byla v pohodě a tak to mám do rezervy.
akorát musím poladit karburátor. Neumím nastavit volnoběh tak jsem to zatím vyřešil utáhnutím plynového lanka. Vím, že to není ok, musim se na to pak mrknout.
Primární kolečko je asi na nějakej čínskej řetěz jelikož na 428 nepasuje.
Chtěl jsem více síly na blbnutí hlavně jízdu po zadním a tak jsem dal 15-ti zubové kolečko a vzadu zůstalo 41 a to je už hodně pomalé. Tak že tam vrátím 16, a naopak jsem objednal 17 na vyzkoušení. ale zatím jízdu po zadní nezkouším protože motor chci nejdříve alespoň trochu zajed. a to aspoň 5mth a pak tomu budu už dávat.
Vlastník | kokpilot | |
---|---|---|
Vloženo | 7.1.2015 | |
Aktualizováno | 26.3.2017 | |
Zobrazeno | 2 322x |
Pěkná práce , co máš pod plachtou za veterána (auto)? Triumph TR?