Rozhodl jsem se pro kontrolu omrknout uložení zadní kyvné vidlice, které jsem měnil před dvěma lety. Zjistil jsem, že nejevilo známky opotřebení a vše bylo dobře mazané. Když už jsem to měl venku, tak jsem pro klid vyměnil metaloplastová pouzdra, mají se údajně po dvou letech měnit. Ale myslím, že by tam i 5 let v pohodě vydržela s mým ročním nájezdem snad i víc.
Při této příležitosti jsem zkontroloval sekundární řetězový převod. Vypadá zatím slušně, takže jsem ho namazal a výměna se nekoná.
Dále jsem provedl napnutí řetězu a vycentrování zadního kola do osy. Seřídil jsem stop spínač zadní brzdy a vše promazal.
Nakonec jsem vyměnil převodový a tlumičový olej. Převodový olej sem použil Shell Spirax S4 80W90 API GL-5 a jsem zvědav na lepení spojky a její celkovou funkčnost. Do tlumičů jsem nalil po 200 ml tlumičového oleje Denicol označeného zelenou barvou a stupněm 3.
Veškeré opravy probíhaly bez větších komplikací a v poklidu, vše sedělo a zase mi zbyly 2 podložky.
Zjistil jsem, že nemám funkční systém naklápění předního světlometu z důvodu utrženého lanka vlivem únavy materiálu. Dále chci v přístrojové desce vyměnit prasklé gumové manžety pod přístrojovou deskou. A když už to bude celý rozhozený, tak vymění prasklé manžety předních tlumičů.
Vlastník | Milan.D | |
---|---|---|
Vloženo | 20.4.2009 | |
Aktualizováno | 5.3.2014 | |
Zobrazeno | 11 356x |