Jak skončila sezóna, rozhodl jsem se, že na MZe začnu makat, protože měla několik much, které musely být odstraněny. Navíc jsem si řekl, že by mohla vypadat i lépe. Takže s chutí do toho, zima bude dlouhá.
MZu jsem odmašlil,
nádrž, kastle, blatníky, motor, zadní kolo, a celá řetězovka pryč. Po uvolnění motoru a jeho odsunutí od motorky něco upadlo, byl to ulomený držák motoru (viz obrázek). To byl také důvod, proč jsem měl motor "nakřivo" a né v ose. Koupil jsem tedy nové držáky a další ptákoviny.
Plechy šly k ISŠA Brno na lak, vybral jsem 1026 (bílou candy), tak jsem zvědav. Ano, je to trochu skok, z černé na bílou. Kamarádi mě ukecaly, a celkem se mi i líbí ta origo kombinace z IFA. Bílá s červenými tlumiči, držákem a kotoučem.
Motor jsem přetěsnil, láknul kryty - na černou lesklou, dolil nový olej.
Držák a pružiny tlumičů na červeno. Ještě mne čekají vidlice.
Koupil jsem i řetězovku, a to komplet, i když jsem původně chtěl jsen řetěz. Jenže ten žralok na rozetě - tvářil jsem se na to asi takto
Teď je motor v rámu, komplet řetězovka a čekám jen na nalakované díly. Pak magistrát, pade a hura na silnice. Doufám, že bude teplo a sluníčko. :)
Edit: zjíšťoval jsem si, jestli se při změně barvy musí na stk. Prohlížel jsem diskuse i tu na motorkářích, ale odpovědi se liší. Tedy rozhodl jsem se napsat přímo na STK. Odpověď zní: po změně barvy stačí zajít na magistrát.
Edit2: je hotovo, vz fotky.
-
ulomený držák motoru
-
odmašlená
-
co to dopr.. aneb žraloci
-
nová rozetka i s ložisky
-
čekáme na sms od lakošů
-
jak by měla vypadat?
-
tlumice
-
-
červená
-
-
nalakované díly
-
a složeno
-
nádhera ,vypadá jako by teprve včera vyjela z fabriky
Díky Díky sám jsem zvědav, a samozřejmě pak fotky doplním
Přeji ti ať se to povede. Bude to vypadat dobře.
Pak se musíš pochlubit.
Za mladi som sa na MZ dačo navyvádzal krásny stroj, nech sa renovácia vydarí.