Nějaký čas opět uplynul a já během ježdění a spoustou práce si našel čas na další etapu zkrášlovacích procedur mé vysněné lokomotivy .
Začalo další leštění hliníkových i nerezových částí.
První na řadu přišlo víčko uzávěru oleje, pak nerezové ochranné kryty žeber. Tomu následovaly zakončovací krytky bočních plastů. Na řadu se dostal i držák zadní brzdy a podomácku dělaný držák 12 V .Na závěr této etapy sem si nechal víčko nádrže, které jsem již upravoval (viz deník),avšak lesk je lesk
Samozřejmě jsem se pustil i do šroubků. Všechny šrouby postupně měním za nerezové. Jejich hlavičky procházejí úpravou v podobě vybroušení čísla typu a tvrdosti šroubu. Následuje zahlazení a vyleštění do lesku. Hrozná piplačka, ale stojí to za to.(čísla na hlavičkách šroubu se mi prostě nelíbí)
Práce je to špinavá a hodně časově náročná. Vysmirkovat hrubým (odstranění staré barvy, laku atd). Vysmirkovat jemným (odstranění vrypů, zahlazení). Leštění hrubší pastou(navození lesku a odstranění mikro vrypů). Leštění jemnou pastou (lesk) a dokončení finish pastou (to je už jak zrcadlo). Jakýkoliv nezahlazený škrábanec, opakovat postup znova
Člověka to musí vyloženě bavit . Výsledek je pak úžasný.
Už teď mám v hledáčku další věci a navíc už se nedá na silnici kvůli zimě moc jezdit, tak brzy začne další etapa .
Vlastník | lacerta82 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.2.2014 | |
Aktualizováno | 5.4.2015 | |
Zobrazeno | 3 128x |
Nemám slov, nádhera.
Parádně naleštěná lokomotiva
Parádní práce
děkuji
krásná práce , jen tak dál
Zase se ti to povedlo,já dnes začal stejnou práci Máš to parádní