Tak dneska proběhne velké loučení, bohužel motorka musí / no uplně nemusí, ale bylo by dobré aby šla/. Minulou středu totiž přilétla z Velké Británie nová Jawa s kódovým označením pérák. I když byla od kamaráda tak rozhodně nestála pět korun a tak prostě jedna motorka musí z domu, aby se finanční situace stabilizovala, takže malá rekapitulace..
Za celou dobu bylo na motorce uděláno toto
elektrický startér
oilmaster
vyhřívané rukojeti
digitální budík
nové brzdové obložení
nová řetězová sada sekundární
komplet nová spojka - když už se dělal startér, tak šlo všechno i se spojkovým košem, lamelama a spol, aby se pod to víko nejmíň dvacet let nemuselo
VAPE - v r 2000 se montovalo "prototypové" vape vz. 49, které stálo zaprd, takže byla koupena komplet klasická sada 67
nová zadní guma
budka na spínačku
nový karburátor - originál jawa s uhlazenými přechody a menší spotřebou
závažíčka na míru
nový akumulátor yuasa prémiové řady yumicron maximální velikosti, jaká se tam vleze
dál už ani nevím, bylo na ní práce jak na kostele, ale nic ve stylu oprav nebo problémů, veškerá práce byla jenom rozšiřování a zlepšování stávajícího stavu.. za celou dobu se ani jednou nestalo, že by mě motorka někde nechala, nebo haprovala..i když dostala záhul ve stylu skoro šestisetkilometrové jízdy prakticky bez zastavení..
tím se její kapitola pomalinku uzavírá, nemohu na ni říct křivé slovo a pevně věřím, že nový majitel s ní jak já říkám dožije..
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 3.3.2012 | |
Aktualizováno | 6.4.2014 | |
Zobrazeno | 5 952x |
Možná škoda prodávat, ale co se dá dělat.
Škoda, že jsme spolu v Týně víc nepodebatovali...