Při letošní jediné jízdě Jawka zlobila. Při předjíždění auta, když jsem se dostal na jeho úroveň, najednou při plném plynu přestala jet. Začala cukat. Připadal jsem si jako Josef Abrhám ve filmu Vrchní prchni, kdy s Velorexem předjížděl autobus . A tak jsem se vrátil za automobil. V nízkých otáčkách jakž takž jela. No dojel jsem domů a dál jsem to neřešil. V první červencový týden roku 2014 jsem se jal zkusit tento problém odstranit. Zjistil jsem, že sítko kohoutu je jakousi parodií na sítko. Totálně rozpadlé. V karburátoru je jiná hlavní tryska (má být 92, je tam 96, ale to nebyl důvod). Rozebral a vyčistil jsem tedy karburátor. Dále jsem shledal dvojici zapalovacích cívek, každá jiná. Spojka sání (mezi karbanátkem a airboxem) totálně ztvrdlá. Tedy jsem druhý den zajel do Pecerad a nakoupil nový filtr na benzinový uzávěr, benzinovou hadičku + filtr, spojku sání, vzduchový filtr, dvě zapalovací cívky, hlavní trysku vel. 92 a ještě jsem koupil nový boční stojánek. O litr lehčí, ale spokojený jsem přijel domů. Nové díly (mimo bočáku, musím ještě koupit čep, který drží stojan u rámu) jsem na Jawku namotnoval, nastavil karburátor, zapojil dobitou baterii, nafoukl pneu, otevřel přívod benzínu, nacupoval karbanátek, třikrát prošlápl jen tak, zapnul zapalování a šup - Jawinka chytila na první zápalku. Při kontrolní jízdě mě málem hned za cedulí Osečany zastavila hlídka PČR. Ale nezastavila, protože jsem si vzal doklady i lékárničku . No a Jawka jela tak, jak má jet. Snad to tak bude i nadále.
Vlastník | Kire640 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.11.2011 | |
Aktualizováno | 1.9.2016 | |
Zobrazeno | 2 366x |