PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1500 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jenniks
Vloženo 27.2.2010
Aktualizováno 15.2.2022
Zobrazeno 7 554x
HODNOCENÍ PROFILU OD 59 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 08.05.2014, Uskutečněno: 08.05.2014, Zhlédnuto: 14x


Nastalo v minulosti pár okamžiků, kdy jsem cítil, jak motor ztrácí na výkonu a několikrát dokonce před křižovatkou na neutrál chcípl. Sice hned šel opětovně nahodit, ale evidentně nebylo něco v pořádku! Z moto fór jsem pochopil, že se mám zaměřit na čistotu palivového filtru a důkladné vyčištění a dotažení kontaktů na baterii! I stalo se, ale hledání filtru byl docela oříšek! Tady mi nepomohl ani internet, ani manuál! Nejsem skvělý mechanik, takže sundávání nádrže bylo malé dobrodružství..ale povedlo se! Jenže pod nádrží bylo všechno možné, ale po palivovém čerpadle a následně filtru ani památky! Nakonec jsem je ale oba načapal a to v místě, kde bych je teda nehledal! Na spodku nádrže, pod oválným deklíkem, ponořeni v Naturálu 95 tiše žili své životy! Po prvotním kontaktu jsem musel konstatovat, že filtr (malý hnědý pytlíček) je těžko vyjmutelný, tudíž asi samočistitelný! Pravděpodobně ho oplachovalo každé nové dotankování!! Takže kontrola spon a stavu hadiček a zpátky do nádrže.
Závěr- pokusný následný start dopadl výtečně..uvidíme až jak další provoz!
Závěr II- příležitostně jsem kontaktolem prostříkl všechny dosažitelné el. kontakty, čímž jsem donutil tvrdohlavou kontrolku neutrálu zase svítit!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jenniks (7) napsal 21.07.2014 v 16:46

Pokračování- závada se přeci jenom několikrát zopakovala, takže jsem cíleně navštívil Motobikes v Bylanech s cílem konfrontovat toto s mechanikem. Ani jsem příběh nemusel dovyprávět- okamžitě problému dal jméno- palivové čerpadlo...a vlastně jsem to podělal já sám! Jak mi mylo řečeno, tahle závada se objevuje u motorek, kde se k p. čerpadlu dostane vlhkost a dá se ji čas, aby se na zařízení podepsala! Přes zimu jsem měl v nádrži snad jen čtvrtinu benzínu a tak bylo zaděláno na problém! V reálu to vypadá tak, že pokud je čerpadlo celé ponořené v palivu, toto jej vlastně chladí a všechno funguje. Ve chvíli, kdy se nádrž skoro vyjede, čerpadlo se vynoří a zahřeje se víc, než je zdrávo..a tady začínají problémy!! Měl jsem možnost teorii vzápětí vyzkoušet v praxi- několik dní ježdění při vysokých teplotách a na delších štrekách..kdy jsem dotankovával novou "chladící benzínovou" kapalinu už po vyjetí poloviny nádrže...a naprosto bez jakýchkoliv problémů!! Takže za těchto okolností můžu bez obav jezdit dál..a opravu (výměnu čerpadla) můžu nechat až na zimu.


Nejnovější záznamy v deníku
  • 2021

    Začátek sezóny 21 se protáhl, jednak počasí nic moc, jednak motorka ještě stála v dílně u mechanika. Chtěl jsem nechat přetěsnit víka hlav motoru, předchozí majitel se v tom hrabal a diletantsky ve finále nanesl nový těs

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.09.2021
    Uskutečněno: 18.09.2021
  • konec sezóny 2019

    Je to tak, včera poslední (asi) slunečný den, kdy šlo ještě krásně jezdit (u) Takže co je nového?! Jak jsem naposledy zmiňoval, brašny už nahradily plastové kufry, praktičtější a o něco větší! Do jara by měly dostat nov

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.10.2019
    Uskutečněno: 28.10.2019
    Komentářů: 2x
  • A jedeme dál

    A jedeme dál ;-) Z Allegra koupené origo sedlo, vymyslel jsem si nové potažení- kombinace kůže/koženka a zadal to čalouníkům, které jsem naštěstí objevil v Ost. Zábřehu! Výborná spolupráce a výsledek přesně podle přání!

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.07.2019
    Uskutečněno: 16.07.2019


TOPlist