V sobotu jsem si u soustružníka vyzvedl nový distanční kroužek do vodní pumpy. Nechal jsem si ho vyrobit rovnou 3x, abych měl do zásoby na přístí výměnu a pro jistotu. Hned se to hodilo. V prodejně mi asi prodali o něco větší o-kroužek, takže jsem musel vrtačkou upravit zápich, do kterého má o-kroužek přijít. Na prvním jsem to s hloubkou přehnal, druhý už se mi povedl Pak jsem ještě pod olejem přeběhl šestistovkou šmirglem broušenou styčnou plochu s guferem, protože tam byly trochu ostry hrany. Následovala montáž do pumpy, jemné dotažení vrtulky, nasazení nových o-kroužků a montáž na motorku. Po montáži jsem chladící orkuh řádně propláchl vodou s odmašťovacím prostědkem, abych vypláchl všechny nečistoty. Po polsledním vypláchnutí jsem jsem nalil i nemrznoucí směs. Z pumpy nic neteče, snad nepoteče ani olej do vody a voda do oleje. Při projíždění po opravě pumpty jsem však zjistil nemilé. A sice, že s upraveým výfukem z minulého víkendu motorka mnohem míň táhne.
Proto bude následovat opět rozborka výfuku, nákup tlumící hmoty a musím opravit okraje obalu tlumiče navařením nových pásků Al plechu. Tím, jak už byly několikrát odvrtávány nýty na tlumiči, jsou v něm tak velké díry, že nýty nedrží.
Více na: http://www.motorkar...rm=1&model=88999
Copyright © Motorkari.cz
Vlastník | klubko | |
---|---|---|
Vloženo | 21.1.2014 | |
Aktualizováno | 17.6.2020 | |
Zobrazeno | 3 550x |