PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 547x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Upadlé sklíčko zadního světla

Vloženo: 23.03.2014, Uskutečněno: 23.03.2014, Stav tachometru: 17780 km, Zhlédnuto: 13x


Jedna z bolístek Blanenských strojů je zadní světlo. Ne že by bylo nějak špatné, ale konstrukční řešení zadní části umožňuje velké vibrace od SPZ. Celá zadní část drží na 4 šroubech. Bohužel poslední dva jsou celkem daleko od nejtěžší části a to světla a držáku SPZ. To umožňuje velké vibrace celé této části a tím pádem občas dojde k uvolnění skla zadního světla.

Výhodu tento systém jistě má. Při pádu, které jsou celkem časté , umožňuje pružné ohnutí držáku a ten se neulomí

V Blansku zkusili tento problém vyřešit přelepení světla průhlednou páskou, která by vše měla zpevnit. Ale vibrace jsou sviňa a dokáží sklíčko vyrvat z paciček, vyrvat silikon, který sklíčko také drží, a ještě k tomu přetrhnout onu pásku. Martic již zkoušel jednořešení a my se jen prachsprostě opičili Celá zadní část je teď pevnější, nepřenáší takové vibrace. Otázka je ale pád. Na druhou stranu tento pomocný držák je vyroben z tenkého plechu, který se při nejhorším jednoduše ohne Další otázka je, jak bude držák resp. jeho uchycení do plastu snášet vibrace Vše ukáže čas...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Aleš-ák (1) napsal 23.03.2014 v 19:14

máš pravdu,většinu času mi stála v garáži a já chodil jen točit kolem aby mi nabíhaly kilometry

125Marek (10) napsal 23.03.2014 v 15:52

Asi jsi to hodně šetřil Martinovi to ulítlo taky nejméně jednou až 2x Prostě my ty stroje nemáme pro parádu

Aleš-ák (1) napsal 23.03.2014 v 13:40

po skoro 25000km na své bývalé Blatě jsem nic uvolněnýho neměl.Zajímavý...

125Marek (10) napsal 23.03.2014 v 13:05

0,8mm vrtáček v kloubku Tak tohle byl jen M6, moc hluboko se tedy nedostal Nejspíše to mám stejně jako ty. Ve finále není nic poznat, jen pod určitým úhlem je vidět kus šroubku a matka, ale nic víc Kdyby se to hodně kroutilo, je možnost to přidělat ještě na dvou místech, takže by se to pak vůbec nehnulo

Martic (13) napsal 23.03.2014 v 12:51

Mimochodem. Jsi ale nešika . Já si jednou zavrtal vrtáček 0,8mm přímo do kloubu ukazováčku a zlomil ho v něm. Doktoři žasli nad mojí šikovností, když vrtáček nemohli vydolovat .

Martic (13) napsal 23.03.2014 v 12:47

Schází mi tu obrázek s finálním stavem po montáži toho pomocného držáku. Ale předpokládám, že to máš udělané stejné jako já. Jinak, já ani s ohnutím pomocného držáku v případě pádu moc nepočítal a udělal jsem ho silnější (byť tedy jen z Al). Spíše jsem uvažoval tak, že díky uchycení jen uprostřed plastu, to stále umožní zkrut celého plastu včetně držáku SPZ.

Mr.PeLi (0) napsal 23.03.2014 v 11:50

Já to vyřešil tak, že jsem po prvním upadnutém "sklíčku" nalepil na ten plast, co doléhá na světlo - díky kterému se překlepe a následně upadne takovej pologumovej molitan. SPZ se pak už neklepala a světlo už mi od té doby neupadlo, ani se nezačlo překlepávat :)


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist