Po předchozí úpravě tlumiče výfuku, která ne úplně vyšla, protože obal tlumiče byl na několika místech potlučenej, takže jsem musel přepážky udělat menší, abych dovnitř tlumič dostal. Tím pádem přepážky netěsnily, střílelo to dovýfuku tak, že vylítaly nýty. Takže znovu a "lépjeji". Přepážky jsem oplášťoval plechem tak, že jsem vytvořil 2 spojené komory. Takže takovej tlumič v tlumiči a aby mi výfuk pořád neopaloval blinkr, tak jsem na konec děrované trubky navařil kolínko, přes ktery příjde origo koncovka výfuku. Díky tomu jsou spaliny směřovány dolů a já budu moct koupit novej blinkr :-B
Další věc, do které jsem se tento víkend pustil vylo zjišťování přítomnosti oleje ve vodě. Od Daniel_cz mám informace, že v pumpě rádo odchází gufero. Takže vypustit kentus z chadícího okruhu a demontovat pumpu. Pro odšroubování vrtulky jsem si musel vyrobit přípravek a odšroubovat po směru hodinových ručiček. Pak jsem vzal stahovák a začal vytlačovat osku. Pak jsem vyndal distanční kroužek. Vypadá trochu vydřeně. To musím ještě zjistit, jestli to tak má být nebo ne. Tím jsem pro dnešek skončil.
Vlastník | klubko | |
---|---|---|
Vloženo | 21.1.2014 | |
Aktualizováno | 17.6.2020 | |
Zobrazeno | 3 550x |