PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 532x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 22.02.2014, Uskutečněno: 22.02.2014, Stav tachometru: 17385 km, Zhlédnuto: 4x


Nápad na zubaté stupačky vlastně vznikl u v Martinově hlavě . Požádal mě, zda bych mu nemohl vyfotit stupačky na enduru, že by si na holých motardových udělal stejné zuby, jako má enduro Zprvu jsem tomu moc nevěřil, a tak jsem raději počkal, jak se mu jeho záměr vydaří (prostě když je někdo vyčůraný jako díra ve sněhu ). Záměr se vydařil, koupil jsem si proto červíky 4mm průměr, 12 mm délka, k tomu lepidlo na závity a závitníky na slepé díry.
Chtělo to krapet laborování, ale výsledek rozhodně stojí za to. Nejprve jsem udělal díru 8mm dlouhou s tím, že když budou závity až do konce, bude čouhat 4mm červíku stejně jako u endura (8+4=12mm). Závity do konce pochopitelně nešly, červík koukal 6mm ven Musel jsem to znovu upnout a i s vyřezanými závity prohloubit díru na 10 mm. Blbci mají štěstí, závity jsem nepoškodil Všechny ostatní díry jsem pak již odvrtával na 10 mm hloubky s tím, že závity udělám maximálně do hloubky 8 mm. Nejedná se o strojovou výrobu, a tak moje přesnost výšky zubů se liší v rozpětí cca 0,3 mm.

Během kunění se na mě přijel podívat další Blatista jménem Kuba Jak tak dělám druhou stupačku, spadl mi závitník 2. závitník z třídílné sady kamsi na zem. Zkoušeli jsme ho najít, a však bez výsledku. Rozhodl jsem se tedy udělat závity nejprve tím nejmenším závitníkem a hned poté třetím, závěrečným, lebo střední závitník byl kdesi někde pryč Bohužel se zrovna zde závity moc dobře nepovedly, a tak prostřední červík na levé stupačce u řadičky je na tom celkem pochybně. Snad to dostatek lepidla udrží na svém místě
Závitník se nakonec našel Záhadným způsobem se při dopadu na zem odrazil a vyskočil cca 15 cm do výšky a směřoval si to do otevřené skříňky Tam jsme vážně nepředpokládali, že bude Takže poslední závit se opět povedl na výbornou

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 22.02.2014 v 23:54

Měly by držet za 8mm, jestli dobře počítám. A pokud jsou fest zatažený do dna díry a zalepený proti povolení, myslím že by se nemělo nic stát.

125Marek (10) napsal 22.02.2014 v 19:17

Více než o podrážky se bojím, abych ty červíky při pohybu nohou po stupáčkách nějak nevyrval. Přeci jen je to hliník

Martic (13) napsal 22.02.2014 v 19:15

Dobrá práce . Taky mi to nešlo hladce. Koukám, že ty jsi nechal červíky koukat více, takže budou mít ještě větší efekt. Já se přeci jen bál o podrážky


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist