PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 532x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Vybitá baterie a drobné problémy s prostatou

Vloženo: 07.12.2013, Uskutečněno: 07.12.2013, Stav tachometru: 17079 km, Zhlédnuto: 18x


Sobotní dopoledne strávené v garáži zjistilo několik nedostatků na našich strojích:

1) Motard je špinavý
2) Nestartuje
3) Počůral se

Chtěl jsem i motarda projet ve sněhu a trochu si zablnout. Startér sice pohnul motorem, ale jeho otáčky, snad se tomu dá tak říkat , byly natolik nízké, že motorka nemohla chytnout Naposledy jsem jel na motardu před 3-mi týdny, od té doby taky kašlu a mám rýmu , a také od té doby stála Blatka jen tak v garáži. Baterie je v motorce cca 3 roky, a tak se nedivím jejímu stavu. Abych baterii prodloužil život, rozhodl jsem se jí vyndat, nabít a nechat v teple dokud nezačne sezona. Myslím si ale, že jednu sezonu ještě zvládne
Po obědě jsem se byl jen tak podívat v garáži a najednou vidím jednu velkou louži životodárné tekutiny na 6 písmen Už jsem se viděl, jak kupuji nový ventil do nádrže za 1200 kč "Naštěstí" vše způsobil prasklý palivový filtr, který jsme demontovali a nahradíme ho novým. Podtlakový ventil v nádrži je zřejmě náladový a měl vytékání zabránit. Zajímavé ale bylo, že po vyndání filtru v hadičky benzín přestal vytékat. Vše jsme provizorně ucpali, aby případná špatná nálada ventilu nepustila benzín ven

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DreitTheDragon (8) napsal 07.12.2013 v 19:48

8V už je pod povolenou hranicí a strašně se divím, že se ji ještě povedlo zachránit. Desky očividně přežily všechny pády (občas se stane, že se utrhne a baterku můžeš vyhodit), čemuž se taky trochu divim.
Docela by mě zajímalo, co by udělala s tvojí baterkou desulfatace (nabíjíš desetinovým proudem, vybíjíš dvacetinovým), údajně to nějak rozpouští nánosy na deskách (zvyšuje vodivou plochu) a můžeš tím obnovit kapacitu baterky, která se časem ztratila. Ale nikdy jsem to nezkoušel. Tak snad až se dokopu k výrobě vlastní nabíječky. V lednu je údajně v práci míň zakázek, tak bych konečně přeměřil trafo na oddělovacím transformátoru, označil si odbočky a začal navrhovat

125Marek (10) napsal 07.12.2013 v 15:57

Minulý rok měla baterie asi 8V Nabil jsem jí s tvojí pomocí a sloužila až do teď

DreitTheDragon (8) napsal 07.12.2013 v 15:46

Teď si nevzpomínám a nemám čas dohledat minimální napětí Pb článku, ale mám pocit, že je to 10.5V, takže právě včas.
//cs.wikipedia.org/wiki/Olov%C4%9Bn%C3%BD_akumul%C3%A1tor#Nap.C4.9Bt.C3.AD_a_nab.C3.ADjen.C3.AD_konstantn.C3.ADm_nap.C4.9Bt.C3.ADm (napětí Pb baterek)


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist