Motorku jsem kupoval s jasným původem a autorizovaným servisem v ČR, se stavem tachometru 59 400km, tudíž těsně před servisem. Jako asi každý zodpovědný majitel "nového stroje", kdo koupí motorku, tak je i mým prvním úkolem raději vyměnit vše podstatné a začít vlastní servisní historii. Sice dělám velkou údržbu a úpravy až po novém roce, ale je mě jasné, že letos ještě něco nalítám a tak nehodlám podcenit to nejpodstatnější.
- olej Castrol Power 1 - 10W 40 - do motoru
- oil filtr
- Castrol EPX 90 GL 5 - do převodovky a sekundárního převodu zadního kola
Zároveň jsem provedl vyčištění hydropohonu centrálního stojanu. Spodní krycí plech byl roztržený v jedné části a dost zdeformovaný a tak jsem se jej pokusil vyrovnat a zavařit. Následně bylo nutné provést povrchovou úpravu.
Na fotkách je vidět, kolik oleje vykapalo během intervalu jednoho dne a to jsem nechal pod každou výpustí minimálně hodinu úkapovou vanu. Chápu, že si takovou věc nemohou dovolit v servisu, ale osobně tohle dělávám u mých strojů pravidelně. Pro někoho hloupost, pro mě dobrý pocit, který nejde zaplatit.
Vlastník | Mira-KT | |
---|---|---|
Vloženo | 13.11.2013 | |
Aktualizováno | 28.4.2019 | |
Zobrazeno | 6 653x |