Bylo potřeba se do motorky podívat, už jen pro dobrý pocit při jízdě. Přece jenom supersporty v ČR zažijou hodně majitelů, bohužel málo oprav a skoro žádnou údržbu.
Trochu blbnuly budíky, ručička otáčkoměru se zasekávala. Stačilo je rozebrat, vyčistit, něco málo přepájet a už fungujou jak mají.
Proběhlo čištění řetězu Kettenmaxem abych mohl přejít na PDL- Profi Dry Lube. Neni nad krásnou zlatou řetězovku, která nezasírá půl motorky.
Objevil jsem dále velmi zajímevé uchycení chladiče, držel na jedné straně na pružině, hold utržený jeden držák. Zavařeno a opraveno.
Zajimalo mě v jakém stavu budou asi ventily. No vůle byly zatím v normách, ale tak tak. Evidentně nikdo za život motorky ještě motor neotevíral a ventily nešteloval. Takže podložky ven, přeměřit, přebrousit... Ventily ani moc slyšet nebyly, ale po seřízení je motor naprosto tichý.
No ještě to vypadá na výměnu předních destiček, ale jinak supr, nikde žádný problém nebo domácí bastl. Už jen přelakovat a je z ní krásný zachovalý kousek
Vlastník | Maartyy | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2012 | |
Aktualizováno | 14.6.2020 | |
Zobrazeno | 6 878x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ