Je to asi 3 týdny. Asi 3 týdny, co jsem si ji přivezl ze servisu.
Kamarád Wenca mi udělal komplet ventily (něco bylo třeba měnit) vyčistil a seřídil karbce (měnil v nich 2 nějaký vzduchový šroubky?), vyměnil svíce, vzducháč, chladičku, brzdovky, rozebral a vyčistil třmeny, vymenil destičky, všecko seřídil zrevizoval, prostě paráda. Motorka najednou ukrutně brzdí, jede, neškube, necuká, točí se ochotně, krásně lineární průběh a úžasnej nástup krouťáku. Tohle jsem přesně od motorky vyžadoval. Když se vytočí, tak i celkem vystrkuje růžky.
Je mrštná, hezky brzdí. 16 palcový kolo je moc příjemný na utaženejch horskejch silničkách s vracečkama. Trošku si zvykám na jeho chování třeba při přibržďováním v mírným náklonu atd, ale to chce jen jezdit jezdit jezdit.
I nová spojka si hezky posedala. Olej nemizí.
Máme spolu od servisu natočeno jen a pouze něco málo přes 1000km, ale je to radost. Uplně jinej stroj. miluju Wencu.
Takže si směle troufám říct: Technicky je hotovo!
Přes zimu, nadělí-li mi příležitost dost financí z kapsy študákovy, budou prioritou nový brzdový kotouče (tyhle maj jen něco málo nad minimální sjetí), baterku a následně lak.
Co si budem povídat, takhle motorka vypadá fakt olezle a hnusně.
Takže hliník leštit a vymyslet design a pod lak (nebo vyrobit díly z leštěnýho karbonu? Kombinace lak-karbon, hm?)
Vlastník | polopost | |
---|---|---|
Vloženo | 5.4.2013 | |
Aktualizováno | 12.8.2016 | |
Zobrazeno | 3 862x |