PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jirin.sv
Vloženo 11.2.2008
Aktualizováno 15.1.2012
Zobrazeno 17 396x
HODNOCENÍ PROFILU OD 64 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 04.02.2009, Uskutečněno: 04.02.2009, Stav tachometru: 29950 km, Zhlédnuto: 3x


Jak jsem včera avizoval, pustil jsem se dnes do výměny řetězu. Výměna mi v podstatě zabrala půl dne, ale zas jsem si dal záležet – veškeré rozebrané díly jsem odmastil a očistil.
Oproti původnímu D.I.D. je nový ČZ o dost masivnější, tak snad bude výdrž dobrá

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Tuníme brzdy po druhé – monoblok třmeny z R6

    Vzhledem k tomu, že už na SV mám zlatá Tokica z GSX-R 600/750 K4/K5, tak by se dalo říct, že už na nich není moc co zlepšovat. Proti sérii brzdí opravdu nesrovnatelně, ale pořád to ještě není úplně to, co bych si předsta

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.05.2011
    Uskutečněno: 27.05.2011
    Tachometr: 42328km
    Komentářů: 7x
  • Trocha tuzingu nikdy neškodí – čiré blinkry + páčky „al

    Na GSV ještě chybělo pár drobností, které pomohly spíše vzhledové stránce věci. Od samého začátku se mi líbily blinkry, jako mají modely 2008 a výše – čiré sklíčka + oranžové žárovky. Sklíčka jsou z Británie od firmy Hi-

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 13.03.2011
    Uskutečněno: 13.03.2011
    Tachometr: 40196km
  • Brzdy a postupné dokončování

    Jedna z posledních věcí, co byla potřeba dokončit jsou brzdy. Jak jsem psal, hadice jsem si nechal vyrobit v PPTuningu. Hadice vznikly zkřížením hadic SV a GSX-R. Vedení jsem chtěl zachovat standardní – tzn. pumpa, pravý

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 07.03.2011
    Uskutečněno: 06.03.2011
    Tachometr: 39976km
    Komentářů: 2x


TOPlist