Opět po cca 6000 km vyměněn olej a filtr. Tentokrát Motul 5100.
Vlastník | knizmi | |
---|---|---|
Vloženo | 24.7.2010 | |
Aktualizováno | 30.1.2012 | |
Zobrazeno | 2 163x |
Vlastník | knizmi | |
---|---|---|
Vloženo | 24.7.2010 | |
Aktualizováno | 30.1.2012 | |
Zobrazeno | 2 163x |
Opět po cca 6000 km vyměněn olej a filtr. Tentokrát Motul 5100.
Provedena servisní prohlídka na 24 000 km. Kontrolováno vše, co podle manuálu mělo být, včetně vůlí ventilů - vše OK. Výměna oleje (Castrol Power 1 GPS) a filtru, brzdové kapaliny a vzduchového filtru.
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 10.05.2012 |
Uskutečněno: | 10.05.2012 |
Tachometr: | 24030km |
Výměna původního předního Bridgestonu BT57 za BT023, abych to nemusel řešit na jaře. Až tam vrátím baterku, tak se ještě musím podívat na přesný počet km, ale určitě jsem ji na podzim ukládal s více než 20 000. Holt asi
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 30.01.2012 |
Uskutečněno: | 30.01.2012 |
Tachometr: | 22710km |
Na 18 000 km vyměněn filtr a olej, opět Silkolene. Honda sice udává interval výměny oleje 12 000 km, ale stávající už tam mám něco málo přes rok, takže je i tak čas na výměnu.
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 30.01.2012 |
Uskutečněno: | 02.06.2011 |
Tachometr: | 18000km |