Za chvíli bude mít blata 20000km tak při dnešním deštivém dni jsem provedl výměnu oleje,olejového filtru,vyčištění vzduchového filtru,seřízení ventilů,vyčištění,dopnutí a namazání řetězu,výměnu gufer ventilů,pístní kroužky,odstraněný Pair valve a katalizátoru pak,zasilikování drátů od zapalování,protože se u svorkovnic dostává vlhko a voda a motorka potom blbne,dále přestříkání plastů u vidlic a držáky motoru,zalepení kolíku v nádrži pro sedačku a nakonec odvětrání klikové skříně.
Jinak tentokrát jsem použil motorový olej HPX 20W-50 pro nekouřivost,takže uvidím jestli je lepší než Valvoline...
Odstranění Pair Valve byla hračka,u sání jsem přívod zaslepil gumovou krytkou pod kterou jsem dal silikon a u karburátor jsem dal do hadičky asi centimetrový šroubek který jsem dal taky do silikonu.S katalizátorem jsem se chvíli pral ale výsledek bude stát za to.Nezbývá nic jiného než výfuk i se svodem přestříknout a opět vyjet
Vlastník | Aleš-ák | |
---|---|---|
Vloženo | 31.5.2012 | |
Aktualizováno | 10.11.2013 | |
Zobrazeno | 9 039x |
Díky pánové tak hold když páteční den pršel a já neměl co dělat tak jsem se dotoho pustil a vše funguje jak má
Fíha, tolik věcí najednou ? Ty se toho teda nebojíš. Tak ať všechno šlape podle představ
Paráda
Díky
snad ano
Edit:přidány fotografie
Teda, udělal jsi kopu roboty Snad bude všechno jezdit co nejlépe