PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník polopost
Vloženo 5.4.2013
Aktualizováno 12.8.2016
Zobrazeno 3 865x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 08.05.2013, Uskutečněno: 08.05.2013, Zhlédnuto: 10x


Tak pokračuju s pracema. Pomalu a postupně.
Vidle hotovy a netečou. Bylo to jen v blbě posazenejch guferech.
Spojka... je vidět, že předchozí majitel byl znalec. Naprasil tam díly ze starší spojky, takže něco bylo z SC33 98-99 a něco ze starší a z toho poskládaná jedna spojka.
Navíc středová matka ve spojkovým koši byla rozklepnutá a ještě prasácky, takže povolit ji byla opravdu libůstka.
Samotná stará spojka výborná. Plechy duhový, lamely se i rozsypaly po vyndání jak byly spálený a spálenej byl i unašeč! ten je v prostřed černej (vyfotím a fotku dodám, o to se musím podělit)
prostě předchozí majitel byl fajnšmekr. Dal jsem novej unašeč, lamely i plechy a nakonec jsem zjistil, že tam nesedne přítlačnej disk, protože i unašeč byl z jinýho typui (spíš ročníku) a přítlačňák je prostě jinej. Musím čekat až dorazí.. no fajnovost.
Mezitím jsem aspoň nakoupil nový šroubky do kapot, do řídítek a na nádrž/lešení.
Byly všelijak orvaný, okousaný a zrezlý a zvohejbaný.
Co šlo jsem se pokusil umejt (ikdyž celá motorka je tak podivně olezlá)
Shnilý a zvohejbaný stupačky a přepáčko jsem sundal a vyčistil. Co bylo ohlý jsem srovnal. Přitom jsem se potil starchy, protože moc dobře vím jak končí většina pokusů narovnat třeba páčky na řídítkách - prasknou. Tohle se naštěstí povedlo. Když už to bylo, tak jsem všecko lehce přešoupnul a vyleštil. Nechtěl jsem to leštit vyloženě do zrcadla, ale aby se to trošku lesklo.
Uvědomil jsem si, že je vlastně zbytečný aby se mi to válelo po dílech v garáži tak jsem to poskládal co šlo, dal nový blinkry. Původně tam byly takový hnusný s trapnou imitací karbonu... myslím, že jednoduchý malý černý s kouřovým sklíčkem vypadají mnohem elegantněji. A taky hodně výkonný xenon-halogenový žárovky. A svítí to jak divý. Uvidí se jak se osvědčej v provozu, ale na XJ byla taková žárovka super výborná, natož když tu jsou 2.
A v neposlední řadě jsem dodělal vejfuk. renovací koncovky. Ta byla i po umytí celá matná, jakoby opískovaná, plná škrábanců a bouchanců. Taky plechová části byly zašlý a jetý. Tak jsem si s ní trošku hrál a už nevypadá tak zle. Dokonalý to není, takže třeba časem dojde na výrobu novýho karbonovýho vejfuku, ale takhle to prozatím stačí.
Už se těším jak malej kluk až navrčí. Mám nakoupenej i olej. Jen ten debilní jedinej přítlačák tam dát a můžeme vyrazit.
Tím zatím muj stručnej výčet drobnýho postupu končí. Pozejtří dostane novou, zlatou řeězovku s Xkroužkama. Tak to bude zase o trošku lepší.
teď jen pár fotek jak vypadá a nějaký stylu před/po.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Hibernace

    V únoru 2016 jsem se jal motorku rozebírat, abych zahájil dlouho plánovanou přestavbu. po tom co mi nejlepší servisák v ČR dal do kupy motor, karbce a brzdy a vlastně spousty dalších věcí (díky Venco!) začala vyloženě z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 12.08.2016
    Uskutečněno: 12.08.2016
  • Hotovo

    Je to asi 3 týdny. Asi 3 týdny, co jsem si ji přivezl ze servisu. Kamarád Wenca mi udělal komplet ventily (něco bylo třeba měnit) vyčistil a seřídil karbce (měnil v nich 2 nějaký vzduchový šroubky?), vyměnil svíce, vzdu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.08.2013
    Uskutečněno: 25.08.2013
  • první servis - třetí část

    Po dlouhé době jsme si našel čas abych sem sedl a něco málo sepsal. První sranda byla spojka. Příšel přítlačák, tak jsem se jal to poskládat. Zjistil jsem, že i koš tam někdo naprasil z uplně jiný motorky. Naštěstí v k

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.06.2013
    Uskutečněno: 15.06.2013


TOPlist