BMW R 1200 GS (2004)

Vloženo 13.3.2013
Aktualizováno 17.10.2018

Vloženo: 28.04.2013, Uskutečněno: 26.04.2013, Zhlédnuto: 10x

Bombový výlet, tedy v uvozovkách s mojí drahou chotí. Neprozřetelně jsem svojí manželce slíbil výlet na motorce, vím že k motorkám má ambivalentní vztah. Plán cesty byl celkem jasný, syn byl se svojí holkou na prodlouženém víkendu na zámku Liblice, s tím že navštívíme ještě nějakou pozoruhodnost, abychom naplnili cíl výletu. Už ráno začalo být trochu hustší ovzduší když přišlo na otázku co si vezme na sebe, i když má oblečení na motorku oblékat se do nich nechtěla, vzala si jenom bundu a rukavice. Už jsem začínal být troch nervózní, když přišla s taškou co nutně potřebuje všechno sebou, i když jsme jeli pouze na jeden den. Byl problém vůbec zapnou kufr. Když už jsme konečně vyrazili po pár km jsem pořád cítil jak mě oklovává hemu když se jí zdálo že jedeme hodně rychle, asi po dvaceti kilometrech jsem zastavil a upozornil jsem jí, že jestli toho nenechá tak jí vysadím. Klobání sice ustalo, zato mě tloukla do žeber. První zastávka byla v hospůdce HÁJENKA v Kersku, kde se natáčel film Slavnosti sněženek. Dostal jsem přednášku jak mám jezdit a že jí z té mé jízdy začíná bolet hlava, tak mi nechutnal ani oběd. Po obědě jsme vyrazili směr Mělník, podívat se na skalní sochy jménem Čertovy hlavy. Po dojezdu na místo drahá se slovy „ Nejsem kamzík na horu se ti škrábat nebudu“ odmítla cca stometrový výstup k skalnímu sousoší. No vyrazil jsem sám nahoru. Po chvíli jsem uslyšel lamentování , ale vydala se k vrcholu. Nahoře předstírala astmatický záchvat, s tím že jsem byl nucen vyslechnout zase sáhodlouhé kázání, že si ušpinila kalhoty a že se táhla nahoru kůly nějakým šutrům a další lamentování. Zkazila mi umělecký zážitek z dané památky. Po té jsme vyrazili do cíle výletu na zámek Liblice. Na rány do žeber jsem si tak nějak zvykl tak přidala na intenzitě a na tlaku. Na zámku byla jako ryba ve vodě, že jsem ji zase nemohl dostat zpět na motorku. Koupila si zde spoustu činčurádiček, s tím že bylo nutné je nacpat do kufru, ten byl skoro plný. Začalo vylučování co je nutné aby v kufru bylo. Chtěla mi vyhodit sprej na opravu defektu, lékárničku, nářadí… Skřípal jsem zubama a přeskupoval věci v kufru, abych to tam všechno narovnal. Na konec jsem vyhodil pouze dvě pet lahve s vodou a po kávě v restauraci jsem jí konečně dostal na motorku a hurá domů a to bez zastávky, chtěl jsem mít tenhle výlet už za sebou. Po dojezdu domů jsem došel k závěru, že budu rozhodně jezdit sám a až mě zase napadne nějaký, takový hloupý nápad vzít svojí drahou choť na motorce vzpomenu si na tento otřesný zážitek.
PS: Po zralé úvaze a nátlaku nejmenované osoby ( jeden dobrej kamarád dal na facebook odkaz na tento zápis v deníku a drahá to četla) " Odvolávám co jsem odvolal a slibuju co jsem slíbil"

tatíkPé (9) napsal 29.04.2013 v 23:23

Že prý " činčurádičky ",no potěš pánbů .Ale naštěstí všechny ženy nejsou stejné,ta moje vždycky když chci jet sám,tak řekne"no jó,tak se jeď provětrat",ale ten smutek v očích,že nemůže jet se mňou nelze přehlédnout.

miki22 (0) napsal 29.04.2013 v 15:32

Bohužel je to pravda, poprvé jsem se nepoučil dopadl náš výlet obdobně. Tentokrát už si dám pozor jestli nějakou ženskou vezmu na tandem. Věřím že všechny nejsou stejný,

hugitka (0) napsal 29.04.2013 v 14:06

no to je pěkný... Když to tak čtu tak doufám, že o mě takhle nikdo nepíše Ale po tom co jsem to dočetla naprosto s tebou soucítím a chápu proč většina chlapů radši cestuje sama

istonbike (2) napsal 29.04.2013 v 09:53

Teda jestli to je napsáno pravdivě...tak to musel být očistec

seikos (975) napsal 28.04.2013 v 22:09

jo, za dobrý skutek přijde spravedlivý trest. Když už za sebe někoho, tak někoho koho to bude bavit a bude tě u toho namísto šťouchání do žeber hladit
Třeba milenku. Těch je všude dost. A manželka ať doma přesazuje kytky

JirkaMetal (1) napsal 28.04.2013 v 22:06

no kámo nezávidím,já mám problém opačný,manželka a dcera,pořadník na cesty,všichni chcou jezdit a to mám aj kluka a ten si ani neprdne,holky tomu vládnou a jsou schopny se poprat

• cesta z města

I když počasí nevěstilo nic dobrého, přesto jsem vyrazil původně tak na hodinu se vyvenčit a také zase získat nějakou tu turistickou známku. Tentokrát jsem vyrazil směr Nasavrky a Skuteč a přes Chrást a Slatiňany domů

Vloženo: 30.06.2013
    Uskutečněno: 30.06.2013
  • cesta do českého města duchů

Dnes konečně po dlouhé době zase neprší. Svrbění ruky mě donutilo přemýšlet, zda nepodniknout alespoň krátký výlet na motorce. Následovala rozvaha, ale kam?? Na motorkářích jsem asi před dvěma měsíci četl o zajímavé návš

Vloženo: 27.06.2013
    Uskutečněno: 27.06.2013
  • Montáž padáku a rozšíření stojánku

Tak jsem utratil nějakou korunu za doplňky, padáky mi přišli celkem užitečná věc. Na okrasu budu myslet až přes zimu. Padáky jsem koupil spodní i horní a ještě jsem udělal po domácku rozšíření bočního stojanu.