PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník polopost
Vloženo 5.4.2013
Aktualizováno 12.8.2016
Zobrazeno 3 869x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

první servis - první část

Vloženo: 23.04.2013, Uskutečněno: 23.04.2013, Zhlédnuto: 7x


Tak aby bylo vidět že se neflákám, píšu sem.

Koukl jsem do spojky.
Plechy modrý a duhový, lamely černý a spálený. Radost pohledět. Unašeč už okousanej a zbatej, koš zdá se zdravej.
Lamely, pružinky a těsnění pod víko mi už ležej doma. Plechy s unašečem jsou objednaný a čekám na ně.

Protože pod motorkou byla v garáži louže z oleje z vidle, pustil jsem se do nich.
Jedna tekla a druhá se zdála zdravá. Po rozdělání jsem zjistil, že ta "zdravá" měla gufero, který pamatuje snad ještě dinosaury. Dostat ho ven byla sranda. Druhá měla sice gufero nový, ale špatnýho rozměru. Futra měly obje sjetý. V Hondě jsem teda koupil nový futra a gufera, starý vyhodil, nový nasadil. Všecko jsem vyčistil, nasadil, krásně si to sedlo, paráda, nalil jsem novej olej. Radost pohledět.

Svody vejfuků jsem zjistil, že nejsou uplně originální. jeen z původních majitelů se někdy plácl přes kapsu a pořídil laďák i se svodama.. prostě celej vejfukovej systém. Jenže na první pohled bylo jasný, že to nebylo včera. No hnus
Takže jsem to do jemna zlehka přebrousil, a něco málo poleštil. Svody jako nový.

A po X hodinách vyčerpávající "práce" jsem zjistil, že nově postavený vidle tečou. obě. Symetricky. Mám chuť do toho kopnout, protože nemám tucha, kde je chyba. Všecko jsem kontroloval iměřil přesně podle manuálu a postupoval jsem opatrně a jemně, abych nic nepoškodil.
Zatím doufám, že to je způsobený tím, že mám odměrnej válec s dílkama po 10ml, takže jsem tam nalil o pár mililitrů víc oleje a teď se ten přebytek hrne ven. Jstli ne, teuším kde se stala chyba... ale to se snad nějak povodí.

Zjistil jsem, že přední brzdový desky jsou neskutečně sjetý, řetěz už mrtvej. Tak obojí mám už domluvený.
Celá motorka je tak podvně zasiflená, jak kdyby si dopřála solnou koupel a zasahy předchozího majitele patlala jsou patrný na každým kroku.
Jakože každý těsnění na světě zastoupí silikon jako na jáwě, každou elektriku a drát opraví tuna izolačky, každej šroub jiná ves a podobně.
Jinak řečeno. Hnus a mám sakra co dělat.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
polopost (67) napsal 26.04.2013 v 10:49

Jj já začal hned po koupi,
Pomalu postupně, když je čas tak ho do ní investuju, ale až teď jsem se dokopal něco sepsat.
Letos to dám asi do pojízdnýho stavu, rád bych se tuhle sezonu povozil a přes zimu začnu na tý estetický stránce

cedavera (3) napsal 25.04.2013 v 17:21

takže už jsi začal jo? Počítám, že tě čaká ještě velká spousta práce ... tak ať ti pak dělá motka jen radost


Nejnovější záznamy v deníku
  • Hibernace

    V únoru 2016 jsem se jal motorku rozebírat, abych zahájil dlouho plánovanou přestavbu. po tom co mi nejlepší servisák v ČR dal do kupy motor, karbce a brzdy a vlastně spousty dalších věcí (díky Venco!) začala vyloženě z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 12.08.2016
    Uskutečněno: 12.08.2016
  • Hotovo

    Je to asi 3 týdny. Asi 3 týdny, co jsem si ji přivezl ze servisu. Kamarád Wenca mi udělal komplet ventily (něco bylo třeba měnit) vyčistil a seřídil karbce (měnil v nich 2 nějaký vzduchový šroubky?), vyměnil svíce, vzdu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.08.2013
    Uskutečněno: 25.08.2013
  • první servis - třetí část

    Po dlouhé době jsme si našel čas abych sem sedl a něco málo sepsal. První sranda byla spojka. Příšel přítlačák, tak jsem se jal to poskládat. Zjistil jsem, že i koš tam někdo naprasil z uplně jiný motorky. Naštěstí v k

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.06.2013
    Uskutečněno: 15.06.2013


TOPlist