Abych zamezil znečistění přední členité části motoru a poškození choulostivých částí (čerpadlo chl. kapaliny, její vedení, olej. filtr) jízdou časem-nečasem a terénem, ušetřil pár tisíc a měl radost z vlastního orig. funkčního doplňku, vyrobil jsem si jednoduchý hliníkový kryt motoru. Je velmi jednoduše tvarován a pozohýbán a podobně jednoduše upevněn. Ve spodní části tvarově kopíruje originální plast. plotnu pod motorem a je s ní spojen gumovým těsněním používaným k zasklívání oken do rámů (ve spodní části s drážkou šíře 6 mm, v horní částí šířkou 3 mm). V horní části je upevněn kouskem jednou přihnutého děrovaného nerez plechu s přibodnutými matkami přes dva šrouby dole a nahoře přímo přes šrouby svorníku trubek padacího rámu...
V km 5800 plech dočasně odstraněn z důvodu možného přehřívání zejména lambda sondy ve výfuk. svodech.
Ve 22555 km opět namontován, ale se sníženou výškou, 6 trojůhelníkovými otvory v čelní části pro lepší chlazení a s elegantnějším černým "trojdržákem".
Vlastník | HAPO | |
---|---|---|
Vloženo | 30.11.2012 | |
Aktualizováno | 26.11.2017 | |
Zobrazeno | 6 113x |
Určitě to muselo dát spoustu práce a určitě to bude fungovat, ale souhlasím s istonbike, že by měl Triumph dostat na tuto funkčnost opravdu něco propracovanějšího. Jinak moc pěkný Tiger
Možná funkční,ale tenhle Tigřík by si zasloužil něco pořádnějšího