renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HAPO
Vloženo 30.11.2012
Aktualizováno 26.11.2017
Zobrazeno 6 094x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Životopis II - (pokračování)

Vloženo: 15.10.2017, Uskutečněno: 15.10.2017, Zhlédnuto: 53x


28.07.2016 – 39139 km – 16,48 l (353 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,67 l/100
km skut.).
– 39141 km – 1. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– několikamilimetrová prasklina př. blatníku neznámého
data vzniku a příčiny v přechodu mezi p. krytem kluzáku
vidlice a horní částí blatníku.
05.08.2016 – 39489 km – 16,48 l (350 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,71 l/100
km skut.).
10.08.2016 – 39827 km – 16,67 l (338 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,93 l/100
km skut.).
11.08.2016 – 39896 km – 2. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
13.08.2016 – 39997 km – 8,31 l (170 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km
skut.).
– 40243 km – výměna motor. oleje Castrol Power 1 Racing 4T 10W50
včetně filtru Hiflofiltro.
18.08.2016 – 40281 km – CARTec motor, s.r.o. - 5. SERVIS dle plánu v tabulce
včetně autoscanu diagnostikou Triumph, odstranění
chyb.
– výměna vzduch. filtru TTG
– kontrola vůle ventilů, 2 či 3 ventily jsou na cca ? max.
hodnoty vůle - neseřízeno, původní těsnění již usazeno
správně, bez ohybu lemu kolem LZ rohu víka v dél-
ce cca 5 cm a jeho částečného skřípnutí dovnitř pod
víko ventilů ve 20005 km.
– výměna zapal. svíček NGK CR9EK (původní byly
dobře vypáleny).
– odstranění závady (pro nastartování nutno většinou
vždy mírně přidat plyn) vyčištěním vnitřku
servomotorku řízení volnoběhu a klapek vstřikovačů od
prachu, jejich seřízení a namazání (seřízení přes
diagnostiku).
– 40309 km – 15,46 l (312 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,96 l/100
km skut.).
– 40317 km – špatně slícované plasty nad chladičem na P straně
nádrže (velká mezera) – chybná montáž servisu
CARTec (nezapadlé jazýčky do otvorů v držácích,
ohrnuté oba gumové kroužky v otvorech).
– 2. vada servisu - nakřivo namontovaný ochranný hliník.
plech př. části motoru – v podélné ose špatně
vycentrovaná spojka padacího rámu s držákem hliník.
krytu motoru.
– zjištěna cca 3 mm hladina vody za krycím sklem v
parabole L mlh. světla (pravděpodobně od mytí před 4
dny).
19.08.2016 – 40386 km – „odvodnění“ a vysušení L mlhového světla.
– montáž nové (použité, nepoškozené) pravé části
padacího rámu SW-Motech.
28.08.2016 – 40525 km – očištění řetězu hadrem od prachu - 3. mazání
sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
30.08.2016 – 40602 km – 14,25 l (293 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,86 l/100
km skut.).
– 40802 km – 1. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
31.08.2016 – 40871 km – 4. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
01.09.2016 – 40937 km – 16,25 l (335 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,85 l/100
km skut.).
13.09.2016 – 41300 km – 17,55 l (363 km) – ? 5,1/100 km dle PP (? 4,83 l/100
km skut.).
19.09.2016 – 41606 km – po 2 dnech stání, nižšší venk teplota: po nastartování
motor běží sice pravidelně, ale tarokuje - jako by
vynechávalo zapalování jednoho válce, volnob. otáčky
normální.
19.09.2016 – 41639 km – 16,98 l (339 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,01 l/100
km skut.).
20.09.2016 – 41745 km – 5. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
23.09.2016 – 41960 km – 16,29 l (321 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,07 l/100
km skut.).
30.09.2016 – 42251 km – 14,18 l (291 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,87 l/100
km skut.).
07.10.2016 – 42564 km – 15,49 l (313 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,95 l/100
km skut.).
– 42567 km – 6. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
21.10.2016 – 42893 km – 16,02 l (329 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,87 l/100
km skut.).
31.10.2016 – 43244 km – 17,51 l (351 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,99 l/100
km skut.).
04.11.2016 – 43448 km – venk. teplota -1st.C – po studeném startu motor opět
tarokuje (jako by běžel pouze na dva válce), rozjetí jde
ztuha, jakoby chyběla cca třetina až polovina výkonu,
po cca 100 m motor opět v normě.
05.11.2016 – 43514 km – 7. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– namazání čepu bočního stojanu.
07.11.2016 – 43573 km – 15,91 l (329 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,84 l/100
km skut.) - Benzina.
– venk. teplota -2st.C – po studeném startu motor běží
normálně (vliv benzinu...?).
22.11.2016 – 43887 km – 15,99 l (314 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,09 l/100
km skut.) - Benzina.
26.11.2016 – 44044 km – 7,95 l (157 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,06 l/100 km
skut.).
– 43514 km – 8. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
30.12.2016 – 44147 km – aplikace Velfobinu do nádrže proti zamrzání vody v
palivu.
31.12.2016 – 44147 km 10391 km.

2017

27.02.2017 – 44149 km – dotažení uvolněného svorníku p. zrcátka s nádobkou
kapaliny př. brzdy.
– 44162 km – provedení TK.
20.03.2017 – 44366 km – 16,05 l (322 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,98 l/100
km skut.).
27.03.2017 – 44672 km – 15,58 l (306 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,09 l/100
km skut.).
29.03.2017 – 44778 km – dlouhodobé vzlínání oleje pod pravým víčkem klikové
hřídele – dotažení šroubů.
– dotažení šroubů držáku bočního stojanu.
04.04.2017 – 45021 km – 16,77 l (349 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,81 l/100
km skut.).
07.04.2017 – 45172 km – 9. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
13.04.2017 – 45300 km – 13,96 l (279 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 5,00 l/100
km skut.).
03.05.2017 – 45649 km – 16,84 l (349 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,83 l/100
km skut.).
03.05.2017 – 45658 km – montáž bočních nosičů Bartus – s krátkými šrouby a
dlouhými hliník. rozpěrkami. Nutno přihnout zadní
vzpěru v ohybu a na obou koncích, zkrátit rozpěrky,
koupit delší nerez. šrouby.
04.05.2017 – 45725 km – montáž bočních kufrů Rambler (40 a cca 37l,
celohliníkové z mat. tl. 2mm, nerez. sjednoc. zámky,
popruh na přenášení nebo připevnění horní tašky,
vnitřní brašny z CZ tkaniny Betexin 1200D – velice
mechanicky, prachu a vodě odolná (na povrchu
hydrofobní úprava, vespod polyuretanový zátěr - nedrolí
a neláme se jako většina PVC zátěrů), šedo-žlutá
barva), nalepení samolepek Triumph Tiger 800XC.
05.05.2017 – 45853 km – 9,26 l (204 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,54 l/100 km
skut.).
07.05.2017 – 46097 km – 11,03 l (244 km) – ? 4,9 l/100 km dle PP (? 4,52 l/100
km skut.).
08.05.2017 – 46261 km – 7,39 l (164 km) – ? 4,7 l/100 km dle PP (? 4,51 l/100 km
skut.).
08.05.2017 – 46512 km – 10. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– 2. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
10.05.2017 – 46645 km – 17,64 l (384 km) – ? 4,9 l/100 km dle PP (? 4,59 l/100
km skut.).
15.05.2017 – 46957 km – po cca 8500 km od nasazení nového řetězu ČZ 525
ECX z-ring – přetrhlé gum. z-kroužky vylézají z poloviny
ven mimo destičky a poté úplně vypadnou – cca 15
kusů, ale je jich určitě daleko víc (vliv předchozí delší
jízdy cca 600 km s nenamazaným řetězem a střídavě v
dešti a suchu?).
16.05.2017 – 47023 km – 17,12 l (378 km) – ? 4,9 l/100 km dle PP (? 4,53 l/100
km skut.).
23.05.2017 – 47322 km – 14,37 l (299 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,81 l/100
km skut.).
30.05.2017 – 47617 km – 13,84 l (295 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? , l/100 km
skut.).
– 47619 km – 11. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
.06.2017 – 47 km – , l ( km) – ? , l/100 km dle PP (? , l/100 km skut.).
15.06.2017 – 48323 km – 16,70 l ( km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? , l/100 km skut.).
19.06.2017 – 48472 km – 12. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
26.06.2017 – 48676 km – 16,73 l (353 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,74 l/100
km skut.).
02.07.2017 – 49048 km – 17,20 l (372 km) – ? 4,9 l/100 km dle PP (? 4, l/100 km
skut.).
– 49086 km – 13. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
07.07.2017 – 49292 km – podélné prořezání středních figur dezénu z. pneumatiky.
08.07.2017 – 49325 km – Dolní Věstonice - zjištění defektu z. kola (cca 40 mm
hřeb s hranatou hlavou na podkovy zabodnutý přesně
ve středu běhounu). Další jízda na prázdném z. kole
probíhá rychlostí kolem 40-50 km/h. po cca 15 km se
rozsvítila a nepřetržitě svítí oranž. kontrolka poruchy
systému řízení motoru, rychloměr už i při změnách
rychlosti stále ukazuje 46 km/hod.
10.07.2017 – 49339 km – 12,94 l.
– rozsvítila se a nepřetržitě svítí oranž. kontrolka poruchy
systému řízení motoru, rychloměr už i při změnách
rychlosti stále ukazuje neměnnou rychlost 46 km/h -
toto trvá pouze do konce jízdy po prázdném z. kole.
– 49389 km – po 64 km jízdě ve dvou na prázdné pneu jsou pod cca
polovinou figur z boku různě dlouhé praskliny.
15.07.2017 – 49389 km – nová z. pneu Mitas E-09 Dakar (DOT 4116, výška
symetr. figur 12,8 mm – hlučnější než E-10).
– nová gufera ložisek náboje kola.
17.07.2017 – 49455 km – montáž tlumiče výfuku LeoVince LV ONE EVO
Evolution II (cca 3 kg oproti originálu hmotn. 6 kg).
19.07.2017 – 49539 km – 16,60 l + 12,94 l (491 km) – ? 5,8 l/100 km dle PP (?
6,02 l/100 km skut.).
21.07.2017 – 49825 km – 13,66 l (286 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,78 l/100
km skut.).
– 49827 km – 14. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
07.08.2017 – 49939 km – po týdenním nepoužívání motocyklu se již nerozsvítíla
oranž. kontrolka poruchy systému řízení motoru (baterie
nebyla odpojena).
– 50006 km – výměna motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50 včetně filtru
Hiflofiltro.
10.08.2017 – 50188 km – 15,47 l (363 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,26 l/100
km skut.).
16.08.2017 – 50395 km – po rozjetí z křižovatky a přeřazení z 1 r.st. na 2 r.st. lze
po několika bezúspěšných pokusech přeřadit už pouze
zpět na 1r.st. a nelze už zařadit jinou rychlost ani
zařadit N.
08.09.2017 – 50431 km – oprava řazení: výměna dvou výrobcem modifikovaných
dílů (řadící kulisa) s upravenými náběžnými hranami
(řadící element ve tvaru otvíráku a řadící kolo s čepy),
nové těsnění víka spojky. Při svolávací akci této závady
se mění tyto díly: 1 x T1193333 Spring, Gear Change
Return, 1 x T1260141 Gasket, Clutch Cover, 1 x
T3502535 Circlip, Dia 14.0, 1 x T1170091Washer,
Belleville,1 x T1170101 Nut, 22 mm Spojk. lamely jsou
v cca polovině opotřebení.
– preventivní výměna pružiny aretace řadící osy (páky).
– svislé seříznutí z. konců bočních plast. krytů chladiče v
šířce cca 15 mm z důvodu lepšího odvodu horkého
vzduchu, lepšího přístupu ke šroubům pad. rámu a
eliminace otlačení spojkového lanka.
09.09.2017 – 50449 km – 16,82 l (261 km) – ? 6,3 l/100 km dle PP (? 6,44 l/100
km skut.).
– 50460 km – 15. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– seřízení vůle spojkového lanka.
15.09.2017 – 50739 km – 14,46 l (290 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,99 l/100
km skut.).
21.09.2017 – 50944 km – 3. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
25.09.2017 – 51075 km – 16,57 l (336 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,93 l/100
km skut.).
26.09.2017 – 51084 km – aplikace 20 ml Super Benzin Aditiv do plné nádrže.
30.09.2017 – 51337 km – 13,33 l (262 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,09 l/100
km skut.).
– 51340 km – aplikace 20 ml Super Benzin Aditiv do plné nádrže.
04.10.2017 – 51476 km – 16. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
09.10.2017 – 51670 km – 16,90 l (333 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,08 l/100
km skut.) - OMV.
– 51725 km – aplikace 20 ml Super Benzin Aditiv do téměř plné
nádrže.
11.10.2017 – 51725 km – po 55 km na benzin Maxxmotion 95 od OMV další den
ráno studený motor již netarokuje (neběží nepravidelně
jakoby na 2 válce) ale volnoběh je již pravidelný na 3
válce.
15.10.2017 – 51996 km – 15,96 l (326 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,90 l/100 km skut.) - Benzina.
15.10.2017 – 52346 km – 17,32 l (350 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,95 l/100 km skut.) - Benzina.
24.10.2017 – 52682 km – 17,22 l (336 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,13 l/100 km skut.) - OMV.
– 52714 km – 17. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
28.10.2017 – 52714 km – nová př. pneu Mitas E-10 (DOT 17/17).
– nová gufera ložisek náboje př. kola.
03.11.2017 – 52960 km – 14,37 l (278 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,17 l/100 km skut.)- OMV MaxxMotion.
13.11.2017 – 53281 km – 17,09 l (321 km) – ? 5,8 l/100 km dle PP (? 5,32 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
15.11.2017 – 53289 km – 4. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu (je již celkem hodně nepravidelně vytahán).
23.11.2017 – 53494 km – 18. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
24.11.2017 – 53553 km – 14,05 l (272 km) – ? 5,7 l/100 km dle PP (? 5,17 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
31.12.2017 – 53703 km 9556 km.

2018

11.01.2018 – 53754 km – 10,65 l (201 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,30 l/100 km skut.) - SBAditiv.
09.03.2018 – 53930 km – 5. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
10.04.2018 – 54083 km – 16,40 l (329 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,98 l/100
km skut.) - Benzina+SBAditiv.
16.04.2018 – 54364 km – 14,48 l (281 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,15 l/100 km skut.) - SBAditiv.
17.04.2018 – 54432 km – 19. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
23.04.2018 – 54668 km – nefunkční vyhřívané rukojetí Oxford Adventure. Stlačením tlačítka se nerozsvítí kont-
rolka a ani nehřejí.
24.04.2018 – 54708 km – 16,72 l (344 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,86 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
– 54716 km – po stlačení tlačítka vyhř. rukojetí kontrolka svítí mihotavý jasem a po postupném pře-
pnutí na vyšší a nižší stupně již indikace i vyhřívání funguje normálně.
27.04.2018 – 54852 km – 20. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
04.05.2018 – 55017 km – 15,96 l (309 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,17 l/100 km skut.) - SBAditiv.
11.05.2018 – 55314 km – 15,27 l (297 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,14 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
14.05.2018 – 55390 km – 6. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
– 21. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
18.05.2018 – 55584 km – 12,99 l (270 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,81 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
25.05.2018 – 55853 km – 13,02 l (269 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,84 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
30.05.2018 – 55997 km – 22. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
01.06.2018 – 56126 km – 14,00 l (273 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,13l/100 km skut.) - APH IN+SBAditiv.
11.06.2018 – 56398 km – 13,97 l (272 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,14l/100 km skut.) - APH IN+SBAditiv.
13.06.2018 – 56537 km – 23. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
15.06.2018 – 56672 km – 13,48 l (274 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,92l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
– 56674 km – 7. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
22.06.2018 – 56940 km – 13,59 l (268 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,07l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
25.06.2018 – 57013 km – 24. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
– 8. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
29.06.2018 – 57230 km – 14,90 l (290 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,14 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
07.07.2018 – 57499 km – 13,29 l (269 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,94 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
10.07.2018 – 57647 km – 9. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
11.07.2018 – 57714 km – 25. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
12.07.2018 – 57778 km – 13,78 l (279 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,94l/100 km skut.) - APH IN+SBAditiv.
19.07.2018 – 58125 km – 16,83 l (347 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 4,85l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
– 58127 km – 26. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
– 10. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
25.07.2018 – 58415 km – 14,00 l (290 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,83l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
13.08.2018 – 58694 km – 14,37 l (279 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,15l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
– 58696 km – 11. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
17.08.2018 – 59015 km – 15,51 l (321 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,83l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
– 59017 km – 12. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
20.08.2018 – 59084 km – 27. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
23.08.2018 – 59310 km – 15,10 l (295 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,12l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
31.08.2018 – 59684 km – 18,09 l (374 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,84l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
– 59685 km – 28. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA Fluid.
– 13. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
08.09.2018 – 59965 km – 14. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
09.09.2018 – 59985 km – 15,22 l (301 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,06 l/100 km skut.) - MOL.
09.09.2018 – 60300 km – výměna motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50 včetně filtru Hiflofiltro.
16.09.2018 – 60351 km – 7,31 l - OMV.
17.09.2018 – 60445 km – Angel Racing Triumph Olomouc - 6. SERVIS dle plánu v tabulce včetně auto-
scanu diagnostikou Triumph, odstranění chyb, serv. klíče.
– nahrání mapy pro sportovní otevřený výfuk (původní úsporná mapa od CAR-
Tecu nelze identifikovat).
– výměna rozvodů (nový řetěz 128 čl.. a hydraulický napínák včetně těsnění).
– výměna vzduch. filtru TTG.
– kontrola a seřízení vůle (zvětšení) 3 ventilů.
– nové zapal. svíčky DENSO U27ETR (původní NGKCR9EK dobře vypáleny).
– vyčištění a namazání servomotorku řízení volnoběhu, seřízení klapek vstřikova-
čů (seřízení přes diagnostiku).
– výměna brzdových kapalin Motorex DOT 4.
– kontrola bodu varu chlad. kapaliny – OK.
18.09.2018 – 60445 km – 15,34 l + 7,31 l (460 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 4,92 l/100 km skut.) - Amigo.
20.09.2018 – 60704 km – 14,11 l (259 km) – ? 5,9 l/100 km dle PP (? 5,45 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
22.09.2018 – 60713 km – první doplnění chlad. kapaliny cca 0,25 l po rysku max.
– nová řetěz. sada – pastorek Grosskopf, rozeta JT, řetěz RK 525 XSO – rx-ring.
29.09.2018 – 60941 – téměř vypadlý šroub bez matky pravého uchycení hl. stojanu – nové kovové (hliníkové)
pouzdro šroubu a samojistící matka.
01.10.2018 – 61007 km – 16,78 l (303 km) – ? 6,0 l/100 km dle PP (? 5,54l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
02.10.2018 – 61269 km – 15,88 l (262 km) – ? 6,8 l/100 km dle PP (? 6,06l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
03.10.2018 – 61383 km – Angel Racing Triumph Olomouc – z důvodu vysoké spotřeby přehrání mapy pro
sportovní výfuk na orig. mapu pro původní výfuk.
05.10.2018 – 61567 km – 15,87 l (298 km) – ? 5,8 l/100 km dle PP (? 5,33 l/100 km skut.) -Unicorn +SBAditiv.
09.10.2018 – 61867 km – 14,51 l (300 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,84 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
15.10.2018 – 62147 km – 13,58 l (280 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,85 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
19.10.2018 – 62454 km – 15,62 l (307 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,09 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
.10.2018 – 62 km – , l ( km) – ? , l/100 km dle PP (? , l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
08.11.2018 – 63014 km – 14,33 l ( km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? , l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
12.11.2018 – 63117 km – večer baterie točí startérem nepatrně hůře (jako poslední cca měsíc), motor naskočí,
ale při rozjezdu zhasne a v ten stejný okamžik zcela pohasnou přístroje. Po dalším
otočení klíčkem se nic nerozsvítí, moto se chová jako bez baterie. Pravděpodobně se
rozpadl a zkratoval jeden článek původní baterie Yuasa YTX16-BS (MF),
VIN: 554403, r.v.: 2011, 10 (říjen), 2 týden (2 z pěti čísel), Made in ? - neuvedeno.
31.12.2018 – 63150 km 9447 km.

2019

17.02.2019 – 63150 km – nová baterie Exide Bike
25.02.2019 – 63150 km – instalace autom. mazání řetězu Scottoiler V-System pro TT 800.
– výroba držáku a dual injectoru pro Scottoiler.
04.03.2019 – 63319 km – 15,78 l (305 km) – ? ? l/100 km dle PP (? 5,17 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv.
18.03.2019 – 63498 km – pád moto ze špatně vyklopeného bočního stojanu – rozlámané sklíčko LP blinkru,
mírně ohnutá řadicí páka, lehce hnutá výztuž levého krytu spojk. páčky.
23.03.2019 – 63538 km – slepení sklíčka LP blinkru, srovnání řad. páky a výztuhy levého krytu páčky spojky s
vložením podložky.
– namazání bočního stojanu.
25.03.2019 – 63596 km – 14,14 l (277 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,10 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
01.04.2019 – 63881 km – 14,89 l (285 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,22 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
04.04.2019 – 64024 km – po jízdě zjištěno, že hladina oleje v hadičce Scottoileru končí cca 4 cm před rozdvoje-
ním do dual injectoru. Doplnění minim. spotřebovaného oleje dotlačením z pln. láhve.
08.04.2019 – 64168 km – 14,00 l (287 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,88 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
15.04.2019 – 64494 km – 16,32 l (326 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,01 l/100 km skut.) - APH IN+SBAditiv.
25.04.2019 – 64832 km – 16,00 l (338 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,73 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
17.05.2019 – 65177 km – 18,39 l (345 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,33 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
28.05.2019 – 65516 km – 17,02 l (339 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,02 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
03.06.2019 – 65846 km – 16,26 l (330 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,93 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
07.06.2019 – 66026 km – 1. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu (po 5313 km).
– nová LED žárovka předního parkovacího světla.
– dotažení několika šroubů plast. krytu předního světla.
09.06.2019 – 66117 km – 13,39 l (271 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,94 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
11.06.2019 – 66443 km – 15,25 l (326 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,68 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
19.06.2019 – 66655 km – nové brzd. obložení př. třmenů DP Brakes (orig. Nissin ujely 66655 km).
20.06.2019 – 66723 km – 14,17 l (280 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,06 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
27.06.2019 – 67068 km – 16,76 l (345 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,86 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
04.07.2019 – 67363 km – 13,98 l (295 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,74 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
11.07.2019 – 67645 km – 13,92 l (282 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,94 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
18.07.2019 – 67984 km – 16,51 l (339 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,87 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
25.07.2019 – 68327 km – 16,57 l (343 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,83 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
26.07.2019 – 68401 km – doplnění nádržky Scottoileru do maxima originálním modrým olejem z plnící láhve.
27.07.2019 – 68606 km – 14,25 l (279 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 5,11 l/100 km s.)-Chem.engine+SBAditiv
01.08.2019 – 68891 km – 13,53 l (285 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,75 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
– 68892 km – nádržka Scottoileru je ve spodní části od oleje včetně rámu a držáku z. stupačky a
spodní levé části plast. boxu baterie.
07.08.2019 – 69190 km – 14,30 l (299 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,78 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
08.08.2019 – 69261 km – po dojezdu 35 km cesty ve 32°C se po zhasnutí motoru z jeho levé strany ozývá v in-
tervalech cca 8s. bublání a z hadičky přepadu chladiče vyteče několik kapek chl. kap.
– po klesnutí (vyjetí) hladiny oleje v nádržce Scottoileru pod otočný prstenec regulace
frekvence kapání, olej již přes tento špatně těsnící spoj nevzlíná ven a neznečisťuje.
26.08.2019 – 69536 km – 16,67 l (346 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,82 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
– nádržka Scottoileru je ve spodní části opět od oleje včetně rámu a držáku z. stupačky
a spodní levé části plast. boxu baterie.
07.09.2019 – 69827 km – nová př. pneu Mitas E-10 Dakar DOT 0616, (předchozí ujela 17113 km).
– nová z. pneu Mitas E-09 Dakar DOT 2419, (předchozí ujela 20438 km).
10.09.2019 – 69869 km – 16,52 l (333 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,96 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
12.09.2019 – 70064 km – výměna motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50 včetně filtru Hiflofiltro.
16.09.2019 – 70228 km – 17,98 l (359 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,01 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
21.09.2019 – 70473 km – 12,70 l (245 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,18 l/100 km skut.)-Venatrade
24.09.2019 – 70804 km – 16,08 l (331 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,86 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
30.09.2019 – 71110 km – 15,39 l (306 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,03 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
01.10.2019 – 71123 km – v rychlosti asi 30 km/h pád v levotoč. zat. na kraji povláčeného pole – další rýhy od
tvrdých suchých hrud v pad. rámu, vryp na l. víku + oděrka, několik vrypů na rámu
nad l. stupačkou, mírně ohnutá řadicí páka.
07.10.2019 – 71416 km – 15,59 l (306 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,09 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
10.10.2019 – 71511 km – pád moto před nevyklopeném bočním stojanem – ulomení tyčky levého zrcátka spolu
s celou závitovou dutinou hliníkového třmenu po opření o vedle stojící skůtr.
17.10.2019 – 71687 km – oprava hlin. třmenu zrcátka svařením, přestříknutí černou barvou.
– zaizolování trhliny v bužírce elektroinstalace ovládání vyhř. rukojetí a trhlin elektroin-
stalace v místě připojení do pravé vyhřív. rukojeti.
21.10.2019 – 71757 km – 17,17 l (341 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,04 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
25.10.2019 – 71984 km – 11,54 l (227 km) – ? 5,7 l/100 km dle PP (? 5,08 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
– nová LED žárovka (5 LED) předního parkovacího světla.
05.11.2019 – 72279 km – 14,91 l (295 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,05 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
15.11.2019 – 72577 km – 15,21 l (298 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,10 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
22.11.2019 – 72825 km – 12,42 l (248 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,00 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
31.12.2019 – 72903 km za tento rok celkem 9753 km.

2020

18.03.2020 – 72981 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. originálním červeným olejem z plnící láhve.
Nádržka Scottoileru je ve spodní části opět od oleje včetně rámu a držáku z. stupačky.
07.04.2020 – 73089 km – 13,54 l (264 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,13 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
12.04.2020 – 73391 km – přilepení odtrženého LED voltmetru a kolébkového vypínače USB zásuvky oboustra-
nnou lep. páskou.
16.04.2020 – 73432 km – 16,16 l (343 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,71 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
21.04.2020 – 73712 km – 13,78 l (280 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,92 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
28.04.2020 – 74021 km – 15,11 l (309 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
07.05.2020 – 74328 km – 15,50 l (307 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,05 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
15.05.2020 – 74663 km – 15,42 l (335 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,60 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
18.05.2020 – 74757 km – 2. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu (po 8731 km).
21.05.2020 – 74954 km – 13,87 l (291 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,77 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
29.05.2020 – 75247 km – 14,32 l (293 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.) - APH IN+SBAditiv.
08.06.2020 – 75527 km – 13,84 l (280 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,94 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
12.06.2020 – 75839 km – 14,51 l (312 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,65 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
22.06.2020 – 76158 km – 15,45 l (319 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,84 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
27.06.2020 – 76298 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. červeným letním olejem – cca 50 ml.
– 76298 km – doplnění 0,25 l (od středu po max.) motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50.
30.06.2020 – 76431 km – 13,36 l (273 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
04.07.2020 – 76689 km – seřízení vůle spojkového lanka.
05.07.2020 – 76728 km – 14,00 l (297 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,71 l/100 km skut.) - ÖMV + SB Aditiv.
– 77073 km – 15,59 l (345 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,52 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
10.07.2020 – 77366 km – 14,56 l (293 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,97 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
12.07.2020 – 77500 km – 6,88 l (134 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,13 l/100 km skut.) - Eurooil (Čepro).
– 77705 km – 8,46 l (205 km) – ? 4,7 l/100 km dle PP (? 4,13 l/100 km skut.)-BPAustria+SBAditiv.
– 77969 km – 12,98 l (264 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,92 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
17.07.2020 – 78241 km – 13,01 l (272 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,78 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
21.07.2020 – 78386 km – po cca 15 min. parkování odněkud vytekla chlad. kapalina a vytvořila louži cca 70x40
cm. Předtím cca 10 min. popojíždění v horku v koloně mezi semafory (nevím zda spí-
nal ventilátor, vypadá to, že nebyl funkční, teplota v normálu). Po dojezdu domů výš-
ka chlad. kap. v nádržce na maximu.
24.07.2020 – 78529 km – 13,97 l (288 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,85 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
31.07.2020 – 78802 km – 13,02 l (273 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,77 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
11.08.2020 – 79090 km – 13,71 l (288 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,76 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
23.08.2020 – 79362 km – 13,74 l (272 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 5,05 l/100 km skut.) - ChemEng+SBAdt.
04.09.2020 – 79645 km – 13,55 l (283 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,79 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
07.09.2020 – 79781 km – montáž plexi Kappa vyššího o 170 mm než originální. 1300,- Kč plexi, 728,-Kč mont.
kit.
10.09.2020 – 79958 km – 16,22 l (313 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,18 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
15.09.2020 – 80150 km – výměna motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50 včetně filtru Hiflofiltro HF 204.
22.09.2020 – 80260 km – 5,00 l - Mol.
23.09.2020 – 80339 km – Angel Racing Triumph Olomouc - 7. SERVIS dle plánu v tabulce včetně autoscanu diagnostikou Triumph, odstranění chyb, serv. klíče.
– výměna vzduch. filtru TTG.
– kontrola a seřízení vůle ventilů.
– nové zapal. svíčky DENSO U27ETR.
– seřízení klapek vstřikovačů (seřízení přes diagnostiku).
– výměna brzdových kapalin Motorex DOT 4.
23.09.2020 – 80344 km – 15,07+5,00 l (386 km) –? 5,7 l/100 km dle PP (? 5,20l/100 km skut.)-Amigo+SBAdit.
29.09.2020 – 80618 km – až po cca ujetých 150 km se zcela zadaptovala řídící
jednotka motoru na provedené serv. a seřizovací práce
(po předchozím autoscanu a vymazání chyb) a motor se
již při rozjezdu po přezazení na 2 rychl. stupeň
nezadrhává, nevynechává, již zcela plynule a bez
propadů táhne ve všech otáčkách a prům. spotřeba
postupně klesá na normální.
– během posledních cca 70 km několikrát neblikal PP
blinkr – studený přechod ve spoji
konektorů tohoto blinkru – promazání u obou předních.
U LP blinkru zjištěna plochá
deformace obou kabelů skřípnutých pod plast. krytem
chladiče a celkem velká prasklina vnitř. plast. krytu l.
části chladiče způsobená chybnou montáží mechanika
AR Triumph Olomouc (letos nebo před dvěma lety?).
30.09.2020 – 80659 km – 15,22 l (315 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,83 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
06.10.2020 – 80940 km – 13,58 l (281 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,83 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
– 80970 km – nová celoskleněná LED žárovka př.obrys. světla 12V/1W, 70Lm – filament (2xCOB).
19.10.2020 – 81221 km – 13,96 l (281 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,97 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
23.10.2020 – 81507 km – 14,43 l (286 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,05 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
26.10.2020 – 81578 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. modrým zimním olejem – cca 40 ml.
30.10.2020 – 81783 km – 13,94 l (276 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,05 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
18.11.2020 – 82108 km – 16,74 l (325 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,04 l/100 km skut.) - EuroOil+SBAditiv.
23.11.2020 – 82299 km – 9,66 l (191 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 4,87 l/100 km skut.) - ChemEng+SBAditiv
31.12.2020 – 82310 km za tento rok celkem 9407 km.

2021

03.03.2021 – 82415 km – provedení TK (s orig. tlumičem výfuku, bez krytu př. světla a kufru).
01.04.2021 – 82604 km – 14,84 l (305 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,87 l/100 km skut.) - EuroOil+SBAditiv.
– 82615 km – 3. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu (po dalších 7858 km).
20.04.2021 – 82866 km – 13,37 l (262 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,10 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
11.05.2021 – 83189 km – 15,80 l (323 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
20.05.2021 – 83487 km – 15,08 l (298 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,06 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
25.05.2021 – 83796 km – 15,52 l (309 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,02 l/100 km skut.) - Zerogas+SBAditiv.
28.05.2021 – 84100 km – 14,66 l (304 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,82 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
01.06.2021 – 84271 km – při podřazování z 6. rychl. st. na 5. rychl. st. už nelze zařadit (kromě 6 rychl. st.) ostat-
ní nižší stupně. Chod řadicí páky je prakticky zcela volný (bez pružného odporu při
zatlačení nebo pozvednutí), „visí“ prakticky na spodní rychlosti. Po zastavení a po
zvednutí páky bez chodu motoru lze zařadit všechny př. stupně.
05.06.2021 – 84272 km – ve slabém krčku (zanýtován ve vahadle řadicí páky)
ulomený čep (aretován již preventivně vyměněnou
pružinou aretace řadící osy – páky). Oprava jeho
zavařením.
– nově zhotovené těsnění víka spojky
– doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. červeným
letním olejem – cca 50 ml.
– doplnění 0,15 l (od cca středu po max.) motor. oleje
Mogul Moto 4T 10W50.
08.06.2021 – 84406 km – 14,89 l (306 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,87 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
13.06.2021 – 84702 km – 13,82 l (296 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,67 l/100 km skut.) - EuroOil+SBAditiv.
18.06.2021 – 85047 km – 16,02 l (345 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,64 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
25.06.2021 – 85333 km – 14,27 l (286 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,99 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
26.06.2021 – 85670 km – 16,35 l (337 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,85 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
29.06.2021 – 85974 km – 14,65 l (304 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,82 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
12.07.2021 – 86298 km – 16,12 l (324 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,98 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
17.07.2021 – 86619 km – 15,79 l (321 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,92 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
23.07.2021 – 86898 km – 13,70 l (279 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,91 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
25.07.2021 – 86900 km – jetá 1500 km, př. pneu Mitas E-07, DOT 1608, (před. E-10 Dakar ujela 17073 km).
30.07.2021 – 87169 km – 12,94 l (271 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,77 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
04.08.2021 – 87494 km – 14,81 l (325 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,56 l/100 km skut.) - Benzina+SBAditiv.
09.08.2021 – 87787 km – 14,07 l (293 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,80 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
13.08.2021 – 88079 km – 13,92 l (292 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,77 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
15.08.2021 – 88081 km – doplnění 0,20 l (po max.) motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50.
20.08.2021 – 88405 km – 16,30 l (326 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,00 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
– 88547 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. červeným letním olejem – cca 60 ml.
04.09.2021 – 88746 km – 16,31 l (341 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,78 l/100 km skut.)-RS+Synek+SBAdit.
14.09.2021 – 89096 km – 16,88 l (350 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,82 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
20.09.2021 – 89418 km – 15,60 l (322 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,84 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
24.09.2021 – 89690 km – 13,38 l (272 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,92 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
01.10.2021 – 90015 km – 16,09 l (325 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,95 l/100 km skut.) - ÖMV + SB Aditiv.
02.10.2021 – 90139 km – výměna motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50 včetně filtru Hiflofiltro HF 204.
– 4. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu (po dalších 7524 km).
02.10.2021 – 90220 km – 10,64 l adit. (205 km) – ? 5,7 l/100 km dle PP (? 5,19 l/100 km skut.) - ČSAD HO.
06.10.2021 – 90502 km – 13,95 l (282 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,95 l/100 km skut.) - ČS PRIM+SBAdit.
12.10.2021 – 90821 km – 16,12 l (319 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,05 l/100 km skut.) - ČS PRIM+SBAdit.
25.10.2021 – 91127 km – 15,11 l (306 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,94 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
03.11.2021 – 91447 km – 15,53 l (320 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,85 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
09.11.2021 – 91750 km – 14,93 l (303 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,93 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
16.11.2021 – 92065 km – 15,63 l (315 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,71 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
23.11.2021 – 92375 km – 15,60 l (310 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,03 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
31.12.2021 – 92488 km za tento rok 10178 km.
2022

22.02.2022 – 92696 km – 16,08 l (321 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,01 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
19.03.2022 – 92978 km – 13,83 l (282 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,90 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
13.04.2022 – 93246 km – 12,35 l (268 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,61 l/100 km skut.) - Mořice +SBAditiv.
02.05.2022 – 93561 km – 15,65 l (315 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,97 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
10.05.2022 – 93853 km – 14,29 l (292 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
13.05.2022 – 94096 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. červeným letním olejem – cca 50 ml.
16.05.2022 – 94137 km – 13,36 l (284 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,70 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
24.05.2022 – 94410 km – 13,81 l (273 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,06 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
31.05.2022 – 94683 km – 13,81 l (273 km) – ? 5,5 l/100 km dle PP (? 5,06 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
07.06.2022 – 94975 km – 14,53 l (292 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,98 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
14.06.2022 – 95258 km – 14,73 l (283 km) – ? 5,6 l/100 km dle PP (? 5,20 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
22.06.2022 – 95546 km – 13,90 l (288 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,83 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
27.06.2022 – 95840 km – 14,59 l (294 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,96 l/100 km skut.)-ChemEng+SBAditiv
01.07.2022 – 96132 km – 13,72 l (292 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,70 l/100 km skut.)-ChemEng+SBAditiv
10.07.2022 – 96359 km – jetá (5,8 z 10mm) z. pneu Mitas E-07+, DOT 1220, (předch. E-09 ujela 26532 km).
– doplnění 0,45-0,50 l (cca od min. po max.) motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50.
– 5. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu (po dalších 6220 km).
12.07.2022 – 96467 km – 16,08 l (335 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,80 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
19.07.2022 – 96810 km – 16,56 l (343 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,83 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
27.07.2022 – 97147 km – 16,47 l (337 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
04.08.2022 – 97509 km – 16,78 l (362 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,64 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
05.08.2022 – 97542 km – po celodenním stání tlak v zadní pneu cca 0,3 Psi.
– 97554 km – při stání na krajnici řidič projíždějícího vozu svým p. zrcátkem uráží l. zrcátko vylo-
mením tyčky s částí hliník. držáku. Dojezd na už prázdné z. pneu – vylomený ventil.
06.08.2022 – 97589 km – nová duše z. kola. V pneu nalezena odlepená záplata – asi důvod úniku tlaku vzduchu.
31.08.2022 – 97589 km – montáž uraženého nepoškozeného l. zrcátka na zavařený hliník. držák..
05.09.2022 – 97811 km – 15,64 l (302 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 5,18 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
14.09.2022 – 98133 km – 15,60 l (322 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,84 l/100 km skut.) - D-Oil + SB Aditiv.
29.09.2022 – 98429 km – 14,13 l (296 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP (? 4,77 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
05.10.2022 – 98768 km – 16,67 l (339 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP (? 4,92 l/100 km skut.) - Unicorn+SBAditiv.
13.10.2022 – 99113 km – 16,91 l (345 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP (? 4,90 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
21.10.2022 – 99460 km – 17,09 l (347 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,93 l/100 km skut.)-Venatrade+SBAditiv
07.11.2022 – 99795 km – 16,38 l (335 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 4,89 l/100 km skut.) - APH IN+SBAditiv.
11.11.2022 – 100000 km.
14.11.2022 – 100074 km – výměna motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50 včetně filtru Hiflofiltro HF 204.
21.11.2022 – 100122 km – 16,42 l (327 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP (? 5,04 l/100 km skut.) - Unicorn+ SBAdit.
21.11.2022 – 100139 km – Angel Racing Triumph Olomouc - 8. SERVIS dle plánu v tabulce včetně auto-
scanu diagnostikou Triumph, odstranění chyb, serv. klíče.
– výměna vzduch. filtru TTG.
– kontrola a seřízení vůle ventilů.
– nové zapal. svíčky DENSO U27ETR.
– seřízení vstřikování a škrtících klapek (seřízení přes diagnostiku).
– kontrola brzdových kapalin a chlad. kapaliny.
31.12.2022 – 100333 km za tento rok celkem 7845 km.

2023

16.02.2023 – 100399 km – 14,05 l (277 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP, (? 5,07 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
24.03.2023 – 100662 km – 12,82 l (263 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 4,87 l/100 km skut.) -Benzina +SBAdit.
21.04.2023 – 100975 km – 16,17 l (313 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP, (? 5,17 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
03.05.2023 – 101250 km – 13,74 l (275 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP, (? 5,00 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
16.05.2023 – 101530 km – 14,02 l (280 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP, (? 5,01 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
22.05.2023 – 101837 km – 14,99 l (307 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP, (? 4,88 l/100 km skut.) -Benzina +SBAdit.
29.05.2023 – 102136 km – 15,02 l (299 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP, (? 5,02 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
12.06.2023 – 102415 km – 13,85 l (279 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 4,96 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
19.06.2023 – 102695 km – 13,57 l (280 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP, (? 4,85 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
– 102697 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. červeným letním olejem – cca 50 ml.
23.06.2023 – 102984 km – 13,80 l (289 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP, (? 4,78 l/100 km skut.) -ČS PRIM+SBAdi.
27.06.2023 – 103158 km – 8,34 l (174 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP, (? 4,79 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
28.06.2023 – 103456 km – 13,33 l (298 km) – ? 4,7 l/100 km dle PP, (? 4,47 l/100 km skut.) -Benzina +SBAdit.
03.07.2023 – 103784 km – 15,07 l (328 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP, (? 4,59 l/100 km skut.) - D-Oil+SB Aditiv.
18.07.2023 – 104075 km – 13,80 l (291 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP, (? 4,74 l/100 km skut.) - D-Oil+SB Aditiv.
20.07.2023 – 104245 km – přelepení levé vyhřívané rukojeti samosvařitelnou páskou na dvou místech – obna-
žený kov a plast pod opotřebovanou gumou.
24.07.2023 – 104377 km – 14,71 l (302 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 4,87 l/100 km skut.) -ČS Prim+SBAdit.
25.07.2023 – 104481 km – konečná oprava levé vyhřívané rukojeti přetažením smršťovací bužírkou na dvou
místech a třetím celým kusem přes celou šířku rukojeti.
28.07.2023 – 104657 km – 13,37 l (280 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP, (? 4,78 l/100 km skut.) - D-Oil+SB Aditiv.
21.08.2023 – 104891 km – doplnění nádržky Scottoileru do max. orig. červeným letním olejem – cca 50 ml.
Vysoké teploty způsobily rychlé odkapávání (velká spotřeba). Ventil se měl přiškrtit.
22.08.2023 – 104957 km – 14,47 l (300 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP, (? 4,82 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
29.08.2023 – 105269 km – 15,43 l (312 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 4,95 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
01.09.2023 – 105475 km – 9,00 l (206 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP, (? 4,37 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
07.09.2023 – 105776 km – 15,27 l (301 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 5,07 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
12.09.2023 – 106041 km – 11,70 l (265 km) – ? 4,8 l/100 km dle PP, (? 4,42 l/100 km skut.)-Ch.Eng+SBAditiv.
14.09.2023 – 106189 km – doplnění cca 0,4 l (po max.) motor. oleje Mogul Moto 4T 10W50.
18.09.2023 – 106382 km – 16,29 l (341 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP, (? 4,78 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
22.09.2023 – 106673 km – 14,05 l (291 km) – ? 5,1 l/100 km dle PP, (? 4,83 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
29.09.2023 – 106927 km – 12,47 l (254 km) – ? 5,3 l/100 km dle PP, (? 4,91 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
09.10.2023 – 107268 km – 16,54 l (341 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 4,85 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
24.10.2023 – 107607 km – 16,37 l (339 km) – ? 5,2 l/100 km dle PP, (? 4,83 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
02.11.2023 – 107915 km – 15,51 l (308 km) – ? 5,4 l/100 km dle PP, (? 5,04 l/100 km skut.)-Venatr.+SBAditiv.
15.11.2023 – 108121 km – nehoda (podjetí př. kola po projetí přejezdu na 2. rychl. st. po přeřazení na 3. rychl.
st. a přidání plynu v levotočivé zatáčce) v rychlosti cca 30 km/h. Poškoz. levé strany
odřením rohu l. zrcátka, krytu rukojeti, konce řídítek, padacího rámu, spodní části
LZ stupačky a l. strany nosiče kufru.
31.12.2023 – 108121 km za tento rok celkem 7788 km.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Gumové obutí

    Jednou za čas se musí přezout již opotřebované papučky... Pirelli Scorpion Trail (originální obutí) - vynikající přilnavost, nekonečné náklony, jsou velmi dobré i pro rychlosti nad 200 km/h, ale pro mě nepoužitelné...

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.04.2015
    Uskutečněno: 03.04.2015
    Komentářů: 2x
  • Zajímavosti...

    ...trocha fotodokumentace jak přinesl život...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 03.04.2015
    Uskutečněno: 03.04.2015
  • Výr. a mont. přídavné zás. 12V, USB zás. a LED voltmetr

    Chyběla mi klasická zásuvka standardní velikosti na nabíjení třeba telefonu (na Tigerovi je u zámku zapalování originální malá - používaná např. ve Š-favorit), tak jsem zakoupil vodotěsnou přídavnou a nainstaloval ji vle

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.01.2014
    Uskutečněno: 28.01.2014


TOPlist