Tak jsem se konečně odhodlal do montáže zásuvky, vytipoval jsem si místečko v palubovce mezi budíkama, na místo malého znaku BMW a tak jsem sáhnul po zásuvce do panelu se šputnem.
Z chvilkové rozborky se vyklubala skoro hodinová záležitost, musely jít dolu boční plasty, plexi, všechno sešroubováno se vším... no budiž, ať to za to stojí! Následoval šok, v jediným volným místě, kde se dala zásuvka umístit, na místě znaku, byla přístrojovka uchycená. Takže všechno zpátky a jde se hledat nové místo.
Začal jsem hledat po fórech zkušenosti ostatních až jsem narazil na zásuvku v levém plastu jakoby za chladičem.
Plast jsem sundal dolů, umyl ve vaně, místo polepil z obou stran izolepou a nakreslil kružítkem otvor, do něj jsem navrtal 3ku díru a otvor vyřezal dremelkou s řezacím vrtákem do plastu, šlo to jako po másle, zásuvka padla do díry jako prdel na hrnec, vedle zásuvky jsem ještě vyvrtal 3mm díru pro diodu - chtěl bych mít možnost zásuvku zapnout i bez klíčů tak abych na první pohled věděl, že je zapnutá. Nakonec jsem všechny citlivé části pečlivě zaplental tavnou pistolí, to aby si to ten, co to někdy bude chtít rozdělat, pořádně užil
Zapojení do obvodu je zatím v rámci vývoje, zvažuju spínání při chodu motoru a přídavný spínač s vypnutým motorem. Uvidíme.
Vlastník | Hell-Goat | |
---|---|---|
Vloženo | 25.11.2012 | |
Aktualizováno | 25.11.2012 | |
Zobrazeno | 1 775x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ