20. 7. 2010. Hned co jsem jí přivezl, jsem musel objednat gufera do předních vidlic protože to z nich pěkně teklo a samozřejmě i olej do tlumičů. Asi tak za tři dny byl matroš doma a mohly jsme se do toho s kámošem pustit. Žádný přípravky ani speciální nářadí na to nemáme, takže nám krásně posloužil truhlářský ponk. A zdařilo se. Za dopoledne jsme měli oba tlumiče zrepasované a z5 na moto.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Před sezónou 2013 ještě dokoupen progresivní tlumič řízení HyperPro RSC , a ukazatel zařazené rychlosti Gipro Atre K1.Tlumič řízení šel přidělat výborně a i ukazatel byl v pohodě. Po nainstalování vše maká jak má a vypad
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 11.02.2013 |
Uskutečněno:
| 11.02.2013 |
Tachometr:
| 49274km |
Komentářů:
| 3x |
-
Na začátku června jsem začal pokukovat po nějakém odborném servisu co nejblíže od mého bydliště, kde by mi zkontrolovali ventily, mrkli na rozvodový řetěz a načuchali diagnostiku. Rozhodl jsem se odvézt do firmy Motospor
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 17.01.2013 |
Uskutečněno:
| 18.06.2012 |
Tachometr:
| 45624km |
-
V tomto roce jsem ještě dokoupil pár doplňků, abych taky trochu ulevil peněžence: přední černé plexy vyvýšené (double bubble) od Ermaxu,už dlouho jsem pokukoval po nějakém jiném výfuku, buď Akrapoviče nebo Yošimury, hlav
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 17.01.2013 |
Uskutečněno:
| 01.01.2012 |
Tachometr:
| 41523km |
Komentářů:
| 1x |
to bych taky potřeboval umět :D