PROFIL MOTORKY

Moto Morini Corsaro 1200 Veloce (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Franco82
Vloženo 30.9.2012
Aktualizováno 15.5.2020
Zobrazeno 10 290x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Naastavení zadního centrálu

Vloženo: 02.12.2012, Uskutečněno: 02.12.2012, Stav tachometru: 1043 km, Zhlédnuto: 14x


Tak jsem Corsaro ustájil v garáži a při té příležitosti také nastavil zadní centrál. Z fabriky to bylo nastaveno na průměrného Guseppeho a pod mým zadkem si zadek sednul už od pohledu hodně. Tak jsem to změřil a předchozí rider SAG se změnil z hrozivých 63 na 40 mm. Bike SAG mi při tomto nastavení vychází na 20mm, takže teoreticky by to chtělo tvrdší péro, pardon pružinu .
Jinak to byl ale vcelku porod a to ze dvou důvodů. Vždycky jsem viděl na centrálu zajištění pružiny pomocí dvou prstenců, kdy jeden nastavuje vlastní předpětí a tím druhým se zamyká proti uvolnění. Mělo to tak snad i Corsaro dříve. Na současném Sachsu je to řešeno jedním prstencem s asi 8 otvory na obvodu a je utažený imbusem. Prvním problémem bylo tedy povolení imbusu, ke kterému byl špatný přístup a klíč se kroutil. Dalším krokem po uvolnění imbusu bylo otáčení prstence kulatinou vkládanou do otvorů po obvodu prstence. Což znamenalo asi 80 pootočení, pokaždé z jiné strany motorky .
No ale je hotovo, nejsem ještě na maximu a uvidíme na jaře, jak se to bude chovat...

Taky jsem ještě změřil rozsahy útlumu a odskoku vpředu i vzadu, zda odpovídají opravdu defaultnímu nastavení. Vcelku i odpovídalo, ale aby taky ne!

Na fotkách je vidět ten ohromný prostor kolem tlumiče...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dark-demon (13) napsal 07.12.2012 v 15:49

klíč kterej k tomu je tam nedostanu,to byla první věc kterou jsem po nich chtěl při garančce...byl jsem dokonce u toho když se na to zkoušel dostat a nešlo to,proto řek že na to kašle a že to mám buď doklepat třeba šroubovákem,nebo sundat a klepat se mi do toho nechce,přece jen je to nový
ale pokusim se někde ten klíč sehnat a malinko ho upracit aby se dal použít,pak by to snad mohlo jít v pohodě...o svátkách na to vlítnu a pak dám vědět

Franco82 (26) napsal 07.12.2012 v 10:52

No myslim, ze to nebudes mit tezsi nez ja. Mozna naopak, protoze to budes moct delat z jednoho mista a ne behat kolem motorky. Sezen si idealne 2 C klice a melo by to jit v poho. Pokud nebudes mit zakouslej zamykaci prstenec, tak to bude pohodka. Kdyz bude drzet, tak ho opatrne povol tuknutim pres treba sroubovak. Je to asi na rukavice, protoze C klic se moc rad vyvlece a bez rukavic si potom dorasis ruce. Na zavit pod prstence nezapomen striknout wdcko, pujde to pak lip.
Otacky jsem nepocital, ridil jsem se SAGem aby byl cca tech 40mm. Jeste mo zbyl tak mozna 1cm zavitu na tlumici na pripadne dalsi pritvrzeni.

dark-demon (13) napsal 07.12.2012 v 00:40

koukám hotovo,o kolik si to utahoval otáček???jinak já mám ty dvě matice,a můžu ti říct že si stim nevim rady...ale teď o svátkách bych se do toho taky chtěl pustit :D jen se mi kvůli tomu nechce tahat celej tlumič ven,nebo sundavat svody

dakarista (7) napsal 05.12.2012 v 13:26

Tak na Sachs by měla pasovat pružina Ohlins... Teď řeším stejný problém :)


Nejnovější záznamy v deníku
  • Konečná

    Uf, tak jak to popsat?! Došlo i na mě a pořád se mi nedaří se s tím nějak srovnat. Vždycky když jsem jezdil na motorce, předpokládal jsem, že ostatní mě chtějí zabít. Když jsem jel po hlavní, koukal jsem jestli to auto

    Typ: Havárie
    Vloženo: 08.08.2017
    Uskutečněno: 26.06.2017
    Komentářů: 7x
  • Hromadný monstrózní sraz Moto Morini

    Zadařilo se a dlouho plánovaná akce padla na sobotu s výborným počasím. Sjely se nás čtyři kusy, což akusticky odpovídá průměrné bouřce. Sice cesta byla lehce štěrkatá, ale šlo hlavně o to se setkat a potlachat o společn

    Typ: Sraz
    Vloženo: 15.06.2013
    Uskutečněno: 15.06.2013
    Tachometr: 3300km
    Komentářů: 4x
  • Montáž Termignoni koncovek

    Tak jsem se dočkal a přišly koncovky Termignoni z Itálie. Jedná se o homologovanou variantu v nerez provedení a s karbonovými kryty. Montáž byla vcelku v pohodě, stačí k tomu 9 tříd základky a trocha síly :-D . Na minul

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 26.04.2013
    Uskutečněno: 26.04.2013
    Tachometr: 2050km
    Komentářů: 14x


TOPlist