Dalším krokem posezónní údržby byla kontrola a promazání přepákování na kyvce. Hodnotil bych úkon jako poměrně nenáročný pro trochu zručného mekánika. Jak jsem se někde dočetl, výborným pomocníkem pro tuto činnost měl být centrální stojan, kterým moje Tenerka disponuje. Ale ouha, byl to skvělý pomocník do chvíle, než jsem potřeboval vypreparovat jeden šroub . Poté muselo dojít k podložení mašiny pár hranolky pod ližinu motoru ( v jednom člověku, když je motka již na centrál stojanu celkem prdel), a částečné demontáži stojanu. Pak ještě u druhého šroubu bylo nutné odšroubovat jednu kladku řetězu. Ale všecko jde, když se chce. Pak už to byla brnkačka , důkladné očištění všech dílů, gufer, vymytí ložisek( jeden pár jehlových ložisek byl v jakési hnědé hmotě podivné konzistence- odstraněno, vyčištěno, promazáno, uloženy jehly v mazivu), kompletní promazání a zpětná montáž. Jednotlivé díly nevykazovaly známky nadměrného opotřebení, takže by měl být pro nějaký čas v tomto ohledu klid.
Vlastník | firedawe | |
---|---|---|
Vloženo | 11.9.2012 | |
Aktualizováno | 28.4.2013 | |
Zobrazeno | 4 911x |