PCX už je uložena k zimnímu spánku - proběhla kompletní koupel, aplikace vosku, dofoukání pneumatik, odmontování zrcátek a odpočívá pod dekou.
Za 1.sezónu 2012 jsem najel pěkných 15.400 km . Za tu dobu provozu jsem byl 3 krát na garanční prohlídce, stále mám původní zadní pneumatiku a vyjedu s ní i na jaře, díky evidenci historie vím, že jsem projezdil 315 L naturalu , náklady čistě na PHM 12.000 Kč s náklady 80kč/100 Km , s průměrnou spotřebou2.15L/100 Km. Olej byl měněn pravidelně na servisncíh prohlídkách, v 8.000 km svíčka ( jako nová ), vzduchový filtr profouknut kompresorem a jako nový - čistý, na jaro mám už nachystaný nový originál i s olejem. Variátor nejeví známky opotřebení.
Doplňky jen v podobě reflexních proužků na ráfky, karbonové fólie na 2 díly karoserie, LED svícení v parkovačkách a jinak nic.
Závada pouze v nefunkčním zavírání víčka palivové nádrže - opraveno ihned prodejcem a pískající zadní brzda.
Edit : Proběhla kontrola ventilů - žádné seřízení - nebylo potřeba, ventily byly v toleranci. Největší pakárna je odstrojit a nastrojit stroj, kvůli plastům musí mít člověk dvoje nervy.
Vlastník | sedli01 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.10.2011 | |
Aktualizováno | 10.1.2016 | |
Zobrazeno | 17 474x |