18. zaří 2012 tomu byly již 2 roky, co rajtujeme stroj z Blanska. Bohužel jsem nezvládl zapsat toto významné datum do deníku kvůli škole
Tak pozdě ale přeci. Sezona 2012 se nesla v duchu ježdění, hledání limitů... Občas jsme ale na limity narazili, a tak Blatnička utrpěla pár šrámů. Naštěstí její drobné šrámy byly rychle vyléčeny!
S Blatou jsme vlastně začali sezonu již v době zimy. Nedalo nám to, lebo jsme měli nové pneumatiky Heidenau K66. Co se týká jich, tak vydrželi celkem slušně! Navzdory tomu, že mají o dost měkčí směs než Mitasky, má zadní pneumatika i po ujetí cca 7000 km stále ještě dezén, který vydrží ještě do konce sezony 2012. Možná vydrží ještě část sezony 2013 Přední - 90% dezénu, zadní - 30%.
Bohužel spotřebu jsem nemohl pořádně kontrolovat. Benzín tankujeme doma z kanystrů proto nejde zjistit přesné množství, kolik se do nádrže nalilo. Hodně ale ovlivňuje jízdní styl. U nás má plyn 2 polohy- nic nebo plný
Asi největší úpravou, kterou jsme si nechali udělat (kromě pneumatik), byla výměna oleje v předních vidlích. Po dlouhém hledání, jaký olej tam vlastně je původně (SAE 7,5), jsme si nechali dát hustší. Mistr Špůr to namixoval tak na SAE 11. Vidle jsou o poznání tužší. Nejdou téměř na dorazy. Ale i přesto jednou šly... byl skok opravdu velký a dlouhý...
Díky výletu do Blanska a následnému srazu Blatistů (viz předchozí zápis v deníku) jsme měli možnost porovnávat naše stroje. Oproti stroji kolegy Martic, má naše Blata divně měkký zadní centrál. Při cestě ve dvou v plné polní + supr těžký kufr šel zadní tlumič i přijezdu kolejí či nerovností na doraz.
Poslední opravou byla výměna spojkového lanka. Sice máme náhradní z Blanska, to ovšem používáme jako rezervní při delších výletech. Stávající lanko resp. jen ocelový drát (bužírka je původní Blatovská) pocházelo z Jawy 350 a odkroutilo hezkých pár tisíc kiláčků Výměna nového lanka proběhla tak, že jsme tam vrzli drát na spojku Jawy 05
Pevně věřím, že Blatka bude ještě sloužit. Mnoho lidí se mě ptá, jestli ta 125 není už málo. Objektivně - Občas bych si přál krapet větší výkon. Jízda ve dvou nebo do prudkých kopců dává osminkovému motoru slušně pokouřit. Na druhou stranu se neustále učíme. A dokud sám neucítím určitý stop stav, kdy už pro mě Blatka bude nuda, tak bude u nás... Ono vlastně u nás zůstane asi navždy
Stav Blaty:
Ujeto: 11 668 km
Celkový čas: 248:30
Maximálka 118 km/h
Maximální otáčky: 19 999 ot/min (zbláznilo se čidlo po umytí )
Celková průměrná rychlost: 46,9 km/h
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 23.12.2010 | |
Aktualizováno | 24.2.2013 | |
Zobrazeno | 12 532x |