Aprilia RSV 1000 R (2004)

Vlastník martasjRSV
Vloženo 24.6.2011
Aktualizováno 20.4.2015

Vloženo: 15.08.2012, Uskutečněno: 12.08.2012, Zhlédnuto: 21x

A je to tu. Neděle 12.8.2012, krásný ráno kdy na modré obloze jen sem tam poletovaly nějaký mráčky. Od rána sem teda měl frmol abych všechno nabalil a přichystal, protože v 15:00 odpoledne už se v Brně začínalo jezdit
Naštěstí už mám natrénováno z minula a až na páteřík jsem doma nic nezapomněl Cestou sem v Brně vyzvedával kamoše u kterýho nakládáme na vozejk vedle Miluny jeho Hondu CBR600rr. Vše jde podle plánu, do auta nahážeme ještě jeho věci a valíme směr okruh. Tady máme s Rakouskou agenturou dvě hodiny open pitlane. K mému překvapení není ani v moc narváno a lidí není tolik. Takže flek jsme si našli hned a a začali jsme s přípravou nějakýho toho zázemí a posezení.
Nějak kolem jedné hodiny jsme vyrazili k doxu č. 1, kde jsme museli najít pana Rejdu u kterého proběhla nějaká rozprava a registrace. Trošku mě u rozpravy vyděsilo to, že se pár lidí hlásilo s tím, že jsou na okruhu úplně poprvé. Ale tak aspon to přiznali a člověk si dá většího majzla na ty okolo. Registrace proběhla okamžitě, ale vydávání startovních čísel, který přiděloval nějakej německy mluvící soudruh teda pěkně vázlo. Fronta byla po asi 15 minutách značně nervózní, když se na řadu nedostal ani jeden čech a dopředu běhali jen Rakušáci, kteří byli vyvoláváni. Naštěstí se toho pak ujal pan Rejda a všichni měli během chviličky svoje čísla.
Nerad jsem přelepil svoji "88" nějakou hovadskou 938, která byla tak velká že se mi do předu tak tak vešla (ale zaplať pánbůh mi pozděj toto číslo asi přineslo kupu štěstí) Poslechli jsme varování a to že na ježdění je hodně lidí, takže ať si na konec boxovky stoupneme s dostatečným předstihem, aby jsme se na trať vůbec dostali. A nakonec se tahle rada i vyplatila.
Vše je teda připraveno Rakušáci dokončili závod a naše dvě hodiny můžou začít. Jako na svini je zrovna nad okruhem objeví jeden blbej černej mrak, ze kterýho začne pršet. Ale naštstí to nebyla zas taková tragédie a nějakej ten déšť byl jen v první zatáčce a dál to bylo již v cajku. Po prvním kole byl mrak pryč, takže se mohlo v pohodě jezdit. S kámošem jsme byli domluvení, že pojedu první já abych mu ukázal a trošku mu oživil stopu, když byl na okruhu po delší době. Říkám si že tomu dám dvě kola aby se gumy v pohodě zahřáli a hlavně se s kámošem nesmíme zas hecovat jak je to naším dobrým zvykem ( že Zdenku? ) Už na konci prvního kola mi to tam ale dává na brzdy a v zatáčce je předemnou s motorku no koleni. Takže si říkám OK sereme na dvě kola zahřívání a jdeme na to Několikrát se předjíždíme a užíváme si to jak to tam všem posíláme vnitřkem nebo venkem. Bohužel se mi začalo zdát že mi trošku vadne přední brzda a než sem si sešteloval páčku tak
mi kamoš ujel a tím pádem sem nemohl zdokumentovat jeho "hasana" kterýho naštěstí ustál a kterej je natočenej na jeho kameře. V momentě kdy sem si řekl, že dám poslední rychlý kolo a pak dám v boxech pauzu, tak se na rovince před Áčkem dostávám do skupinky, kde mám před sebou dva borce a dva vedle sebe, takže jaksi není úniku. Frajer přede mnou jde hrozně brzo na brzdy. Naneštěstí je v tom místě trať trošku hrbolatá a když sem za brzdy vzal taky, abych do něj nevlítl, tak šla motorka hned na předek a prdel mi letěla doprava nad trávu. Už sem byl ve vteřině smířenej s tím, že tohle už asi nezvládnu a motorka půjde, ale naštěstí sem brzdu na chviličku pustil a prdel spadla zpět na zem a motorka se srovnala. Prdelí bych mohl štípat roxory a zbytek kola dojíždím u kraje a vydejchávám to. ... na motorce mám kameru taky, takže je vše natočený a na videu makám, aby bylo co nejdřív na youtube
Abych to shrnul všechno bylo parádní. Dvě hodinky si myslím, že jsme využili fakt dost.. Jediná nevýhoda tohodle je, že je na trati obrovský množství jezdců a pomalí a rychlí lidi si navzájem překážejí a vznikají pak tyhle prekérní situace. Jinak ale super den a plno super zážitků

tak slibované video zde!! Na konci videa si málem ustelu