Tak mi to trvalo skoro 14 měsíců, než jsem si našel čas na zprovoznění pařeza. Každopádně včera jsme se projeli 10 kilometrů, ještě to bude chtít doštelovat a má to nějaký mouchy, ale jede to.
Dostal novej primární řetěz, replikovou spojku Ferodo, přetěsnil jsem palivovej kohout, je nový spojkový lanko, repliková řadící páka v pozinku, válec a vejfuk orezly, tak jsem je natřel vypalovacím alkytonem. Jo a napumpoval jsem gumy!
Zarazila mě jedna věc - ferodo lamela byla o něco silnější než origo korek - nesjetý obložení - a proto mi nešly nasadit origo pařezácký pružiny spojky. Musel jsem dát kratší (cca o 5 mm) z pionýra. Originální se prostě nevešly. Snad to nemá vliv na funkci živočicháře
Btw - už vim co miluju na Mustangu - ke všemu je fajn přístup. Tady kvůli spojkovýmu víku musíte sundat řadičku, kvůli řadičce musíte sundat zadní plech, kvůli zadnímu plechu musíte sundat sedlo a nosič... A to nemluvim o sundávání vejfuku kvůli výměně oleje. Holt takový domino efekt Ale zase když se na pařeza člověk podívá, tak ty 50. léta měly něco do sebe. Je to moc fajn stroj. Na druhou stranu o pár let později ty motory ve dvacítkách už byly fakt někde jinde (technicky se to nezdá, ale zkuste se na obou projet... )
motor po roce ožil na prvních pár kroků roztlačení, trošku si zakuckal a občas při plnym kotli vynechá, ale to přisuzuju od ročních usazenin zasranýmu karburátoru, což není problém napravit Přeci jen vim, jakej bordel je v karbecu za zimu, natož za víc než rok.
Prsíčka zatim sundaný, dokud jsme v testovacím provozu. Až bude doladěno, zase je nandám. Přeci jen, s nima je to elegantnější!
Po rovině svištím čytřicítkou, do kopce se šinu dvacet - ale to k tomu stroji patří, vždyť jeho 1,6 kW ( když byl nový a v plné síle ) , tedy dva koně a dva psi není nijak velké stádo. Mám pocit, že dřív jezdil líp, bude potřebovat rozhejbat a doladit, ale možná se mi to jen zdá a navyknul jsem jinejm strojům. Třeba mu časem přibude nějakej bráška. ( či spíše bratranec z Rakovníka? )
-
starej primár - škrtal o karter
-
nové lanko spojky
-
nový štětkolak výfuku :-)
-
lak na válci...
-
AGV - racing? :-))
-
Komplet bez prsíček (zatím)