PROFIL MOTORKY

Jawa 50/555 Pionýr (1958)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasterX
Vloženo 15.4.2007
Aktualizováno 7.12.2012
Zobrazeno 6 490x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

A přece se točí! :-))

Vloženo: 26.07.2012, Uskutečněno: 26.07.2012, Zhlédnuto: 7x


Tak mi to trvalo skoro 14 měsíců, než jsem si našel čas na zprovoznění pařeza. Každopádně včera jsme se projeli 10 kilometrů, ještě to bude chtít doštelovat a má to nějaký mouchy, ale jede to.

Dostal novej primární řetěz, replikovou spojku Ferodo, přetěsnil jsem palivovej kohout, je nový spojkový lanko, repliková řadící páka v pozinku, válec a vejfuk orezly, tak jsem je natřel vypalovacím alkytonem. Jo a napumpoval jsem gumy!

Zarazila mě jedna věc - ferodo lamela byla o něco silnější než origo korek - nesjetý obložení - a proto mi nešly nasadit origo pařezácký pružiny spojky. Musel jsem dát kratší (cca o 5 mm) z pionýra. Originální se prostě nevešly. Snad to nemá vliv na funkci živočicháře

Btw - už vim co miluju na Mustangu - ke všemu je fajn přístup. Tady kvůli spojkovýmu víku musíte sundat řadičku, kvůli řadičce musíte sundat zadní plech, kvůli zadnímu plechu musíte sundat sedlo a nosič... A to nemluvim o sundávání vejfuku kvůli výměně oleje. Holt takový domino efekt Ale zase když se na pařeza člověk podívá, tak ty 50. léta měly něco do sebe. Je to moc fajn stroj. Na druhou stranu o pár let později ty motory ve dvacítkách už byly fakt někde jinde (technicky se to nezdá, ale zkuste se na obou projet... )

motor po roce ožil na prvních pár kroků roztlačení, trošku si zakuckal a občas při plnym kotli vynechá, ale to přisuzuju od ročních usazenin zasranýmu karburátoru, což není problém napravit Přeci jen vim, jakej bordel je v karbecu za zimu, natož za víc než rok.

Prsíčka zatim sundaný, dokud jsme v testovacím provozu. Až bude doladěno, zase je nandám. Přeci jen, s nima je to elegantnější!

Po rovině svištím čytřicítkou, do kopce se šinu dvacet - ale to k tomu stroji patří, vždyť jeho 1,6 kW ( když byl nový a v plné síle ) , tedy dva koně a dva psi není nijak velké stádo. Mám pocit, že dřív jezdil líp, bude potřebovat rozhejbat a doladit, ale možná se mi to jen zdá a navyknul jsem jinejm strojům. Třeba mu časem přibude nějakej bráška. ( či spíše bratranec z Rakovníka? )

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nákup dílů

    Dneska přišly díly od Sesy, na který čekám... Pro pařeza se mezi nima najde řadička, primární řetěz, spojka Ferodo. Pro Mustanga je tam odkapová miska, novej sekundární převod, gufero pod něj a řetěz, rozeta je ještě

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.07.2012
    Uskutečněno: 25.07.2012
  • Zprovoznění?

    Bude se po roce nečinnosti něco dít? Sbírám odvahu se podívat na masakr pod deklem spojky :-D Celý poslední rok nebyl čas ani chuť. Pomaturitní prázdniny však poskytují dostatek času, aby se člověk občas nudil... A při t

    Typ: Oprava
    Vloženo: 09.07.2012
    Uskutečněno: 09.07.2012
  • Všelibice 2011

    Vyrazili jsme na sraz padesátek ve Všelibicích, bohužel 555ka se ukázala býti poněkud potvora, Ujela pár kilometrů a byl jsem nucen ji v Mnichově Hradišti odstavit, protože na větší opravy nebyl čas. Naštěstí Daviiido -

    Typ: Sraz
    Vloženo: 05.06.2011
    Uskutečněno: 05.06.2011


TOPlist