PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 R (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník martasjRSV
Vloženo 24.6.2011
Aktualizováno 20.4.2015
Zobrazeno 10 399x
HODNOCENÍ PROFILU OD 61 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 13.07.2012, Uskutečněno: 12.07.2012, Zhlédnuto: 6x


A je to tu, chvíle na kterou jsme s aprilkou dlouho čekali a na kterou jsme se připravovali jak jen to šlo. Jak se termín ježdění blížil, tak nervozita stoupala a hlavně předpovědí počasí nebyly žádná hitparáda. Nicméně byl čtvrtek 5hod. ráno a i když byly všudě šedý mraky, tak se vyrazilo směr Brno na drom.
Po příjezdu na místo vybalujeme všechny věci a stavujeme přístřešek. V 7 hod jdu na registrace a půjčuju si transpondér. Zatím šlo všechno v pohodě až na to, že chvílema v Brně poprchávalo a byla i docela zima. Proběhla technická přejímka a ranní rozprava, kde bylo řečeno co a jak bude probíhat. Na registraci mě šoupli z pomalejší skupiny C, do které sem se nahlásil do rychlejší B, tak jsem na to kejvl s tím, že to teda rovnou zkusím v Béčku.
Tahle změna znamenala, že jdu na trať hned jako první, takže sem se okamžitě startoval motorku, soukal se do kombinézy a šlo se pomalu na věc. I když byla změna, že závod nebude na pořadu dne až jako poslední, ale bude zhruba vprostřed dne v jednu hodinu, tak byly na kvalifikování se do závodu jen dvě jízdy. První jízdu sem nechtěl nikam spěchat, měl jsem nově zpřevodováno do síly, jiný gumy se kterýma sem na okruhu ještě nebyl a ještě k tomu chvilkama mrholilo a bylo chladno. tak jako skoro vždycky sem tomu dal dvě kola aby se gumy zahřály a pak sem teprve začínal tahat.
První jízda proběhla bez problému a bez nějakých krizovek a po odmávnutí se zajelo zpět do depa. Tím taky odstartoval den, který nejde nazvat jinak než že se nesl ve znamení CHAOSU a ZMATKŮ. Časy z ježdění nikde, prej že až po druhé jízdě budou. Řekl sem si tak teda ok, i když nemám tucha jak jsem na tom ted se zajetým časem byl. Přišla druhá runda, která se taky odjela bez problémů a ve které sem alespoň pocitově fakt zrychlil. Jenže po dojezdu časy zase nikde a vyvěšenej canc, kterej se objevil v depu tak spoustě lidí ukázal že neodjeli ani jedno kolo a zajetej čas je na hodnotě 0. jelikož tohle byla poslední jízda, kterou měl člověk šanci se kvalifikovat do závodu, tak nastaly solidní zmatky a u stánku Racetracku byl neustále hlouček lidí a řešil problémy s transpondérama + další problémy s přeplněnýma skupinama jezdců (prej nás ve skupině B dopoledne jelo až 70). Dál tam řešily problémy jezdci ze skupiny C, nebo A, kterým se snad i vracely nějaký prachy. To se mě naštěstí netýkalo, takže o tom nic moc nvm.
Samozřejmě i já byl mezi těmi co měli ve výsledcích z první rundy jen nulu. A výsledky z bůhvíjaké jízdy, které se pak v boxu u Racetracku vyvěsily, tak na těch sem pro jistotu nebyl už vůbec. Ale najednou se vypsala startovní listina na které sem k mému překvapení byl, ale po chvilce došlo k nějaké změně a tam jsem už nebyl stejně jako spousta dalších lidí, kteří ze startovky najednou zmizeli i když zajetým časem v ní být měli. Odpověď byla jen taková, že změna už není možná.
Nicméně se závod odjel a někdo se do něj dostal a někdo né, ale bylo to všechno hodně podivný a spousta lidí byla naštvaných. Dál se pak konečně vyřešil problém s transpondérama, který lidem neměřily žádný časy a bylo to prý v tom, že pořadatel nahlásil jiný čísla transpondérů než který přidělili jezdcům. Ale jestli mi pak po té opravě transpondér měřil nebo ne to nevím, protože ani večer, když jsme z dromu odjížděli, tak odpolední výsledky tří jízd vyvěšený nebyly. Papír, kterej sem s nějakýma časama dostal do ruky a což měli být moje zajetý časy z těch dvou prvních kvalifikačních jízd, tak bych se podle tohohle o cca jednu sekundu nedostal do závodu. Jestli to teda byl už skutečně pravdivej čas tak by to byla škoda, že to takhle o fous nevyšlo. Nevím jak v jiný dny nebo na jiných okruzích, ale ted v Brně heslo Racetracku "závody pro všechny" teda vůbec nevyšlo a závod si zajelo jen cca 50 nejrychlejších. Celý odpoledne už se neslo v poklidným duchu a asi všichni si v klídku odjezdili svoje jízdy, protože už víceméně o nic nešlo. Jen teda nvm jestli to je takovej problém nebo v čem to vázlo, ale vůbec to nefungovalo tak, že jste si odjeli jízdu a šli se podívat na zajetý časy, protože ty pořád nikde nebyly.

Kdybych měl teda shrnout moje pocity z mé první zkušenosti s okruhovou agenturou. Tak za zaplacený peníze bylo ježdění fakt dost a na konci dne sem už cejtil záda a zápěstí Ale pocity to byly i dost smíšený, jak trochu rozhořčení z toho, že si musíte zaplatit za půjčení transpondéru a časy se stejně nedozvíte, pak ty zmatky před závodem, kdo nakonec pojede a kdo ne. Nebo pak zase super zážitky ze samotnýho ježdění, kterýho nebylo málo a pokec s dalšíma supr lidma co si na okruh přišli zajezdit.
Takže asi tak probíhalo ve čtvrtek 12.7.2012 Brno s Racetrackem. A jestli s touhle agenturou pojedu v září do mostu tak jak jsme to původně plánoval, to si ještě rozmyslím.

... dle časů, který už byly zveřejněny a jestli to už je doopravdy to co jsem zajel, tak jsem se dostal na 2:29.5 Takže by to odporti loňsku bylo slušný zlepšení

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martasjRSV (509) napsal 16.07.2012 v 10:42

Jo jo právě sem tam taky něco zaslechl o vracení peněz, ale já chtěl jezdit dál i když ten závod nevyšel, takže sem se o to zas tolik nezajímal co se tam konkrétně dělo.
Psal jsem to myslím i na to forko Racetracku, že to u mě byla prostě pvní zkušenost s agenturama vůbec a zrovna se tam dělo tohle a bylo tolik změn. Ale já ten Most asi toho 18.9.pojedu a snad si tam Racetrack napravý reputaci

babynek (17) napsal 16.07.2012 v 10:35

Jn problem byl hlavne s Acitonbike se kterymi to racetrack spoluorganizoval. bohuzel je to tak, ze lidi prisli jezdit s Racetrackem a Acionbike me nejak nezajimal. Kazdopadne od Inkvizze bylo prislibeno, ze vrati prachy tem, kteri po polednim zavode uz nepojedou. Melo to byt cca 15 jezdcu, zbylych 15 ze 30 se roztrileli do skupin A a C. Jinak taky jsem byl vzdycky s Racetrackem nadmiru spokojen. Takze to beru jen jako exces spoluporadajici agentury a tesim se s nima na Slovac, bohuzel Most z casovyhc duvodu nestiham.

martasjRSV (509) napsal 13.07.2012 v 20:39

Hele nasranej ani ne ... odjížděl jsem s dobrou náladou, ale zklamání, když mi to o tu asi jednu vteřinku do závodu nebvyšlo tam určitě bylo.
Když mrkneš zde na forko, tak uvidíš, že si to nevymýšlím a další lidi tyhle problémy potvrdili. Někdo tam i psal, že to byla nejhorčší akce Racetracku co pamatujou. Škoda, že u mě to vyšlo zrovna tak, že to byla moje první zkušenost s touhle agenturou.

Jedi.... (169) napsal 13.07.2012 v 18:59

Docela mě překvapilo jaký jsi měl problémy. Já byl s Racetrackem v Brně v květnu. Bylo to moje první agentůrní ježdění a vše probíhalo bez problémů. Až teda na drobný organizační problémy s instruktorama. Měl jsem na celej den zaplacenýho instruktora, abych toho okoukal co nejvíc a ze začátku to pěkně drhlo. Ale časy byly k dispozici hned po odjetí všech skupin. Tehdy se vyhlašoval Open závod, takže žádný kvalifikační čas nebyl. Kdo chtěl mohl to zkusit, jely se dvě skupiny a šlo to. Chápu, že musíš být po tom co jsi zažil nasranej, mě by se to taky nelíbilo


Nejnovější záznamy v deníku
  • Bimota day/Racetrack - Brno 15.8.2013

    Byla zhruba polovina srpna a to znamenalo jediný. Je přede mnou a aprilkou první letošní svezení v Brně a opět s Racetrackem. Jelikož mi na jaře aprilka na dromu vypověděla poslušnost první svezení v Brně jsem si mohl už

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 02.09.2013
    Uskutečněno: 15.08.2013
  • FUN-CUP Slovakiaring 17.7.2013

    Po trablech s imobilizérem v Brně jsem se v letošní sezóně konečně dočkal prvního pořádného okruhového ježdění. Nejelo na mé oblíbené Brno, ale rovnou na Slováč, kterej jsem si po loňské první zkušenosti zrovna nezamilov

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 25.07.2013
    Uskutečněno: 17.07.2013
    Komentářů: 2x
  • servis a příprava na sezónu 2013

    Před letošní sezónou, kterou chcu opět z velké části věnovat okruhovému ježdění jsem dal aprilku na pořádné seštelovaní a výměnu všeho co je potřeba. Musím teda říct, že servis byl za lepší cenu než jsem doufal. April

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.04.2013
    Uskutečněno: 15.04.2013


TOPlist