Po dlouhém pročítání inzerátů na internetu se mi podařilo na podzim sehnat boční nosiče včetně jawa kufrů.
Vzhledem k tomu, že nosiče jsou konstruovány pro typ 640, byly nutné malé úpravy.
Jelikož jsem neměl možnost provádět úpravy držáků nosičů, řešil jsem to pomocí úprav na rámu motorky.
Nosiče jsou uchyceny k rámu motorky v místě bočních padáků a u zadních stupaček.
Po prvotním přiložení bočního nosiče jsem zjistil, že zadní část rámu je ohnutá trochu dolu. Demontoval jsem podsedlový díl. Rám jsem opatrně narovnal pomocí armovací tyče do roviny.
Dále jsem zjistil, že musím zvětšit otvor uchycení podsedlového laminátového dílu, jelikož mi jím neprojde úchyt nosiče. Dvoukomorové výfuky zasahují vysoko, proto jsem zadní úchyt bočního nosiče musel připevnit k rámu těsně pod sedlo. Kdybych to chtěl připevnit na místo pod sedlový díl musel bych zadní část rámu více zvednout. Do toho se mi už nechtělo jelikož jsem se bál, aby nedošlo k prasknutí rámu ve spojích. U držáku nosiče co je u stupačky jsem vyvrtal jinou díru, aby se to stáhlo šroubem stupačky k rámu motorky a bylo hotovo.
Jelikož jsou to kufry o malém objemu, tak by se jízdní vlastnosti motorky neměli až tak lišit od jízdy se stejně velkýma bočníma brašnama.
Vlastník | fandapospi | |
---|---|---|
Vloženo | 9.6.2009 | |
Aktualizováno | 14.4.2015 | |
Zobrazeno | 1 960x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Kufry tam sedí hezky, povedlo se Ti to! V jízdních vlastnostech souhlasím, nebude to nijak zvlášť znát, pokud budeš hlídat správné vyvážení, spíš bych se bál toho, aby prostor na bagáž stačil.