Od SW Motech jsem objednal centrální stojan, protože mazání řetězu na bočním je nepředstavitelný opruz.
Na delší cesty jsem u Loiuse koupil MRA VARIO-TOURINGSCREEN, ale celkově je to velké zklamání. Sice zvedne vítr z oblasti břicha a ramen a cesta je v tomto ohledu o hodně pohodlnější, ale veškerý vítr jde přímo na hlemu a ten hukot je k nevydržení, takže i na delší cesty jezdím bez něj.
U plexi mi také přišlo, že trochu snižuje spotřebu (což by u naháče nebylo až tak zvláštní), ale kvůli výše popsanému problému už asi navždy bude ležet zabalené v krabici.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Opět po cca 6000 km vyměněn olej a filtr. Tentokrát Motul 5100.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 31.07.2013 |
Uskutečněno:
| 18.06.2013 |
Tachometr:
| 30500km |
-
Provedena servisní prohlídka na 24 000 km. Kontrolováno vše, co podle manuálu mělo být, včetně vůlí ventilů - vše OK. Výměna oleje (Castrol Power 1 GPS) a filtru, brzdové kapaliny a vzduchového filtru.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 10.05.2012 |
Uskutečněno:
| 10.05.2012 |
Tachometr:
| 24030km |
-
Výměna původního předního Bridgestonu BT57 za BT023, abych to nemusel řešit na jaře. Až tam vrátím baterku, tak se ještě musím podívat na přesný počet km, ale určitě jsem ji na podzim ukládal s více než 20 000. Holt asi
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 30.01.2012 |
Uskutečněno:
| 30.01.2012 |
Tachometr:
| 22710km |