Motorka jezdila v pohodě, ale někdy po nastartování nešla za plynem, stejné otáčky a při přidání plynu žádná změna, jen takový dusivý zvuk. Lanko plynu tedy OK Motor jsem chcípl a při druhém startu v pohodě běžel. Jen to skoro pokaždé 1 x střelilo a pak to jelo v pohodě. Vzhledem k tomu, že mám ted karbec nastavený na bohatší směs rozhodilo mě to. Druhá nápověda byla, že se to stalo vždycky pár kilometrů po tom co jsem přepl kohout na rezervu.
Zákon schválnosti je, že se každá závada pořádně projeví v té nejmíň vhodné chvíli a na nejhloupějším místě. Stejně tak u mě. Přímo před vchodem na poštu Takže otočit, karburátor dolním dílem vpravo odmontovat dolní díl karburátoru vyčistit a profouknout všechny 3 trysky. To směrování spodkem doprava kvůli plováku, když se totiž otočí naopak, osička sjíždí protože její zarážka je nahoře. Samozřejmě že mi navíc HT spadla a asi 3 minuty jsem ji hledal v kočičích hlavách. Po nasazení bez problému, poučilo mě to a první věc byla koupit nový palivový filtr, ten jsem tam v té době neměl. Nádrž se vyčistí přes zimu jak se bude stříkat.
Vlastník | boek | |
---|---|---|
Vloženo | 28.8.2008 | |
Aktualizováno | 29.5.2012 | |
Zobrazeno | 6 246x |
Bezva kufříky taky by se šikly jenom sehnat nebo spíchnout nosič.
Ano, novy cerny, nove polepy a bude krasna masinka
Bude nový lak?